Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

sâmbătă, 20 februarie 2016

Fard de pleoape MELKIOR - Volcano | Swatch & Review



Buna din nou ! Bine te-am regasit pe blogul meu, la un nou review marca MELKIOR <3

Stii deja cat imi plac produsele lor, nu are rost sa intru in detalii. Astazi voi face review-ul inca unui produs primit cadou de la Dana si anume minunatul fard Volcano de la Melkior. De ce minunatul?  SIMPLU : pentru ca este intr-adevar minunat, cum sunt toate fardurile lor de altfel.






Produsele brand-ului Melkior m-au uimit si mi-au placut inca din prima clipa de cand am pasit in magazin. (primul magazin la care am fost a fost cel din Carrefour Orhideea , insa acum s-au extins rapid si puteti vedea harta completa cu magazinele din Bucuresti si din tara AICI ).

Toate fardurile pe care le am de la Melkior imi plac foarte mult ( poti vedea review aici ) iar acesta intra perfect in categoria celor preferate. Te invit sa citesti in continuare pentru a vedea de ce ? 




Ce spun cei de la Melkior: 
- Pigmenti cu granulatie intre 10-60 microni 
- Culori foarte pigmentate 
- Acoperire foarte mare 
- Adera foarte bine la piele 
- Rezista in timp 
- Se aplica uniform 
 Se aplica pe pleoape cu ajutorul pensulelor speciale. In functie de efectul dorit vom aplica produsul in textura aleasa (mat/sidefat) cu ajutorul unei pensule. Pentru a obtine o culoare mai intensa fardurile sidefate pot fi aplicate si cu pensula umeda.


Ce spun eu :

-Textura : Fardurile Melkior sunt foarte fine, unele putin prafoase, insa se blenduiesc excelent. Si Volcano este foarte fin, catifelat, se aplica foarte usor si nu am observat sa aiba fall-out, deci este un mare PLUS !!

-Pigmentatie : Evident ca este suuuper pigmentat, nici nu ma asteptam sa fie altfel. La categoria pigmentatie, MELKIOR primeste nota 10 de la mine, nu stiu ce formula au fardurile lor insa intrec orice asteptari ! Le folosesc cu drag in kit-ul meu si de multe ori le aleg in detrimentul altor farduri mai scumpe, deci??

-Finish : Acest fard este sidefat si are un finish usor lucios, insa nu cu sclipici. Este semi-mat cu un glow fin, imi place !!

-Rezistenta : Rezista foarte mult aplicat. Eu folosesc baza pt fard de la Melkior care imi place foarte mult si prelungeste intr-adevar rezistenta fardurilor. Mie imi rezista si 24h daca nu ma demachiez, se mai duce putin din intensitate insa inca se observa foarte bine.

-Raport calitate-pret :  Bineinteles ca Melkior sta excelent la capitolul acesta. Preturile lor sunt mici, in comparatie cu alte branduri high-end, iar produsele lor sunt comparabile la calitate, unele chiar mai bune. 

Pretul unui fard refill este 17 lei, iar fardul in carcasa (cum este acesta) este 27 lei. Un chilipir pentru cantitatea (3.2grame) si calitatea pe care o primiti. 




Nuanta fardului este un roz-visiniu foarte frumos, finut si deloc "salbatic" asa cum apare in carcasa. Imi place foarte mult culoarea si poate fi purtat atat la un machaij de zi cat si la unul de seara.





Fardurile cu carcasa vin insotite de o mica oglinda, pentru retusuri pe parcursul zilei. Ar fi fost foarte utila o mini-pensula in acel spatiu gol.
Fiind in carcasa, este mai greu de scos si depozitat (din cauza oglinzii care incurca) insa al meu s-a desprins usor cand am desfacut carcasa mai mult si am putut sa il pun in carcasa magnetica. (pe care le ador, sunt cele mai bune , rezistente, usor de folosit, practice si la un super pret ! )


Swatch-ul este facut intr-un singur strat. Dupa poze am sters cu servetelul de cateva ori si abia s-a dus foarte putin din culoarea, sunt foarte rezistente !


Mai jos am aplicat Volcano pe pleoapa mobila, Prune in coltul extern iar in pliu am aplicat Autumn Sunset, Ethereal si putin Maroon. Fardurile sunt aplicate peste baza de machiaj de la Melkior.






Per total, fardul Volcano m-a surprins in pigmentatie si in culoarea superba, deci a intrat categoric in KIT-ul meu PRO.

Am o colectie mica de la ei (micul meu rai personal) si cuprinde palete magnetice (de 24 si 12 farduri),farduri, baza de pleoape, tus, rujul Deep Love ( review AICI ), gene false smocuri insa planuiesc sa imi maresc colectia. Am un mic wishlist personal pe care sper sa mi-l achizitonez anul acesta : pensule (am folosit la cursul de machiaj si sunt excelente), fond de ten, paleta cu farduri pentru sprancene, cake eyeliner, rujuri (pe care le IUBESC ), pudra iluminatoare si bronzanta (despre care am citit multe review-uri pozitive).

Produsele Melkior le poti  achizitiona fie din magazine fie de pe Site-ul MELKIOR. 

Iar luna aceasta Melkior are 2 oferte grozave pentru tine :
-La orice nuanta de ruj comandata primesti  unul la alegere
-Trasport gratuit la orice comanda

Urmareste site-ul celor de la Melkior, pentru ca acestia vor sa ne faca fericite prin oferte speciale in fiecare saptamana.  Si poti urmari si pagina mea de Facebook My Make-up Game pentru noutati despre Melkior . (Si nu numai :) )


Cam atat pentru postarea de astazi. Sper ca ti-a placut ! Scrie-mi in comentarii daca ai incercat fardurile Melkior si ce produse iti plac de la ei.

Nu uita sa te abonezi * in dreapta blogului *, sa dai like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !
Pana data viitoare...


XoXo
Alexa




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu