Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

sâmbătă, 9 mai 2015

Melkior eyeshadow | swatch & review



Buna dragele mele !
Pentru astazi v-am pregatit un review mult asteptat pentru fardurile Melkior.
E o postare lunga asa ca fiti pregatite. Sa nu lungim vorba si sa trecem la.. TREABA !

Let the game begin !

Acestea sunt fardurile pe care le detin de la Melkior, 32 la numar, pt ca unul din ele este un blush Nocibe.


Detalii : 
-Le puteti achizitiona din magazine sau de pe site-ul Melkior la pretul de 17 lei rezerva sau 27 lei fardul in carcasa
- Pe langa acestea brandul Melkior are si alte produse de machiaj, cosmeticce, de unghii, de par.
-Ofera o reducere de 33% pentru Make-up Artist, deci o reducere substantiala.
-La aceste preturi, raportul calitate-pret este incredibil si, desi nu am incercat alte firme high-end (doar de la Sephora), cred ca se apropie f mult de calitatea acelora.
-Au 3 game de farduri: mate, sidefate si metalice.



Ce spun ei despre farduri: 
 - Pigmenti cu granulatie intre 10-60 microni
- Culori foarte pigmentate
- Acoperire foarte mare
- Adera foarte bine la piele
- Rezista in timp
- Se aplica uniform

Se aplica pe pleoape cu ajutorul pensulelor speciale.
In functie de efectul dorit vom aplica produsul in textura aleasa (mat/sidefat) cu ajutorul unei pensule.
Pentru a obtine o culoare mai intensa fardurile sidefate pot fi aplicate si cu pensula umeda. 


Ce spun eu : 
 -Intr-adevar pigmentatia este extraordinara !! Nu am cuvinte sa spun cat de grozave sunt aceste farduri , pana acum nu le-am gasit  niciun defect.
-Unele sunt putin prafoase, dar f putin si se poate lucra cu ele usor oricum.
-Se blenduiesc f bine, se amesteca intre ele cu usurinta
-Sunt foarte rezistente, dupa cum veti vedea si din poze

Nu am incercat sa le aplic cu pensula umeda, dar chiar si fara acest efect sunt superbe !
Le ador pur si simplu si le recomand. Pe viitor sper sa imi achizitionez si alte nuante pentru ca au o gama larga din care putem alege.

Imi plac foarte mult si paletele lor magnetice. Detin 2 de 24 farduri, una de 6 farduri si una de 4 farduri. Sunt putin greu de manevrat cele mari ( dovada, o clienta mi-a daramat una din palete si unele farduri mi s-au spart dar le-am putut repara, veti vedea ) dar sunt foarte practice si mult mai ieftine decat cele de la alte firme:
-4 farduri + o oglinda  69 lei
-6 farduri  50 lei
-12 farduri  57 lei
- 24 farduri  62 lei
   Si la acestea se aplica reducerea de MUA, deci sunt mult mai rentabile.
   Si s-au gandit si la cei ce nu sunt MUA si au o oferta foarte buna: la 4,6,12,24 farduri achizitionate primiti paleta goala corespunzatoare gratis.
     GREAT, right ? <3

Per total, IUBESC fardurile Melkior !!

Va las cu swatchuri.
Mentionez ca sunt facute pentru un corector elf. (batonul Elf Ivory)

Enjoy ;)



Blue Lagoon & Green Cocktail
Olimpian Blue & Metallic Green
Blue Nights & Purple Haze

Deep Space & Brown Sugar

black velvet



Aici sunt dupa ce am sters o data cu discheta cu demchiant | Rezistenta 100%
Swatchuri + nuante de sus in jos :
olimpian blue & green cocktail&blue lagoon

Purple haze & olimpian blue

metallin green & blue nights

Black velvet & Brown sugar & Deep space

desert sand , ethereal,sweet pink, natural skin, peach, cameo rose, vintage rose

Orange, autumn sunset, sunflower, coral fusion, gold metal, white gold

lavender, maroon,violette,old brick, fuchsia, lilith, prune <3 , red leaf


cameo rose & vintage rose

peach & white gold

sweet ping & natural skin

natural skin e mai deschis in realitate, iar sweet pink merge grozav ca blush
desert sand & ethereal

fara baza sunt mai deschise la culoare


beige copper

soft peach & gold metal
coral fusion & sunflower

autumn sunset & orange

lavender & maroon

lavender este cel mai slab pigmentat dintre toate
violette & old brick

fuchsia & lilith

prune & lilith



Scrieti-mi in comentarii daca v-a placut si ce alte postari ati vrea sa vedeti. 

Nu uitati sa dati Follow daca va place Blog-ul meu, Share sa afle si altii ce ati aflat voi azi si astept comentariile voastre.

xoxo
Alexa
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu