Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 3 februarie 2016

Ruj Melkior Deep LOVE ( sau cat de "In Love" sunt cu produsele Melkior )


Buna fetelor ! Bine v-am regatit pe blogul meu :* I missed you, girls ! >:D<

Astazi o sa va vorbesc despre inca un produs de la firma mea de suflet Melkior. Este vorba despre rujul clasic Deep Love (Intr-adevar este o iubire "mare" intre mine si produsele MELKIOR)







Rujul l-am castigat de la Dana cu ocazia concursului de Craciun (puteti vedea ce am mai primit AICI) si trebuie sa recunosc ca a fost dragoste la prima vedere . De atunci il folosesc ori de cate ori am ocazia, este rujul mov preferat :) Ei bine.. nu chiar mov.... veti vedea ce culoare superba are in pozele urmatoare.

Am renuntat si la camarazii mei de nadejde (rujul Farmasi mat nr12 si un ruj mov No-Name) pentru acest ruj ! Este DIVIN !!<3







Rujul il puteti achizitiona din magazinele Melki or sau direct de la site-ul Melkior.Ro la pretul de 39.90 lei.

Iar cei de la Melkior au  2 oferte grozave toata luna februarie:
    -Transport Gratuit la orice comanda
    -La cumpararea unui ruj in nuanta Le Rouge primiti un ruj CADOU la alegere .



Eu zic sa profitati  de oferta celor de la Melkior, produsele lor chiar merita !
Iar acest ruj nu face exceptie !! Nu Nu Nu  <3



In functie de cum bate lumina sau de cum este aplicat, culoarea variaza de la mov, la visiniu, la un rosu inchis... Este minunat ! Este poriviti atat pentru machiaje de zi cat si pentru un machiaj intens de seara .



Eu il aplic in combinatie cu creionul de buze 710 de la Kiko . Inca un produs bun al carui review va fii in curand pe blog :)
Insa astazi vedeta este rujul DEEP LOVE !!!



Ce spun cei de la Melkior:
   - Ruj cu acoperire mare
    - Intens pigmentat
    - Aplicare usoara si omogena, nu usuca buzele, are un finish satinat-matasos, matifiant
    - Nu migreaza, rezista in timp
    - Usor de aplicat
    - Culoare pura
    - Buze perfect definite
    - Efect satinat de durata si senzatie placuta imediata 



Ce spun eu: 
   -Acoperire: mare inca de la prima aplicare,este suficient un strat pentru a acoperi in intregine orice pigmentatie naturala a buzelor
   -Pigmentatie: foarte pigmentat
   -Aplicare: se aplica uniform si cu usurinta,nu are textura uscata si aluneca pe buze
   -Finish: are un finish semi-mat, cu putin luciu in lumina intensa insa nu are sidef sau particule de sclipici
   -Rezistenta: e facut sa reziste !!! intr-adevar are un timp indelungat de purtare, nu se transfera si nu e intinde in afara conturului buzelor ( de mentionat ca intotdeauna folosesc un contur de buze inainte )
   -Culoare: mai este nevoie de vreo descriere? culoarea este superba si usor de asortat cu multe combinatii de machiaj/tinuta
   -Hidratare: este hidratant, nu usuca buzele si nu necesita aplicarea unui balsam de buze/gloss. De mentionat ca am folosit inainte de ruj un creion cu o textura mai uscata si buzele tot nu se simteau uscate. 

Deci felicitari celor de la Melkior pentru ca au creat rujul PERFECT !!  
Cel putin din cate am eu si din cate rujuri am incercat pana acum, acesta m-a uimit din toate punctele de vedere !





Mai jos l-am folosit intr-un machiaj pe o clienta. Vedeti cum arata diferit fata de imaginile de mai sus?
Va spun: este un ruj versatil si foarte usor de asortat !!


 

Vreti sa stiti cum am obtinut efectul de ruj mat se mai sus?  Ce spuneti despre o postare cu trucuti si sfaturi in make-up?


Voi ati folosit produse de la Melkior?

Nu uitati sa va abonati * in dreapta blogului *, sa dati like si share  paginii My Makeup Game  si astept comentariile voastre !
Pana data viitoare...


XoXo
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu