Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 13 aprilie 2016

Review produse SECOM


Buna dragile mele !
Iata ca a venit in sfarsit vremea sa impartasesc cu voi parerile despre produsele fito dermatocosmetice de la SECOM pe care le-am testat in cadrum campaniei BUZZStore.





Va spuneam in articolul despre experienta din magazinul SECOM ca am primit spre testare un kit cu produse alese special pentru tipul meu de ten si pentru ceea ce as vrea sa imbunatatesc.


Eu am ales (impreuna cu o domnisoara foarte draguta si priceputa) Balsamul lysine lip therape, Crema de fata cu vitamina B12, Uleiul pur de migdale si Argila verde frantuzeasca.


In pachetelul atent pregatit era si un bol foarte dragut pentru mastile de fata si 10 vouchere si pliante care au ajuns deja la prietenele mele.


Sa va povestesc despre fiecare produs in parte:

1. Argila verde frantuzeasca, cu efect purificator pentru toate tipurile de ten

De ce am ales acest produs?
Am ales argila verde frantuzeasca pentru ca mi s-a parut foarte interesanta ideea de a imi face singura o masca de fata acasa. Am incercat sa gasesc mereu o masca de fata din comert care sa isi faca treaba bine si sa imi placa, insa nu am gasit nimic care sa ma satisfaca pe deplin.


Ce imi place:  Cel mai mult imi place ca este pentru toate tipurile de ten deci pot sa imi rasfat intreaga familie cu masti facute in casa. Rolul principal al mastii este pentru purificarea pielii, pentru a indeparta excesul de sebum si chiar asta face.
Dupa aplicare pielea ramane catifelata, nu strange, nu lasa o senzatie de macarime sau de usturime si folosind aceasta argila verde regulat s-a imbunatatit aspectul pielii.


Ce nu imi place: Pentru ca SECOM are doar produse naturale, fara parfum adaugat, mirosul este putin deranjant la inceput. Fiind obisnuita cu mastile din comert care miros a te miri ce :) aceasta miroase natural, aproape a pamant. Insa te obisnuiesti repede deci asta nu ar trebui sa fie un impediment.
Stiti vorba baba la frumusete rabda. Ei bine da, se aplica !!!

Cum o folosesc: Eu folosesc 2 masuri de argila la 3 masuri de apa/ulei/produs lichid. Imi place sa o folosesc seara pentru ca trebuie lasata sa actioneze in jur de 20 minute. O aplic de 2-3 ori pe saptamana, amestecata fie cu apa, fie cu apa si putin ulei natural de migdale, tot de la Secom.
O puteti combina si cu iaurt, suc sau pulpa de fructe, depinde de efectul pe care il doriti. Dupa indepartarea mastii (prin clatire, cu apa calduta) este necesar sa aplicati o crema hidratanta.



2. Ulei de migdale cu efect iluminator si hidratant

De ce am ales acest produs:  L-am ales pentru ca nu am mai incercat niciodata un produs de acest gen desi am auzit de hidratarea cu uleiuri. Nu folosisem nici pe fata/maini/corp si a fost ocazia perfecta. Si da, m-am indragostit !!

Ce imi place: Imi place ca desi este un ulei nu lasa senzatia aceea de "gras" asa cum sigur va imaginati cand pronuntam cuvantul "ulei". Inainte sa il aplic prima data si eu m-am speriat, mie nu imi place deloc senzatia de ulei pe mana (si ma refer aici la uleiul pentru gatit, de floarea-soarelui) si mi-era sa nu fie aceeasi.
Dar NU ! Nu este deloc asa, senzatia este a unei creme mai consistente, putin mai grasa, insa se absoarbe in piele efectiv. Nu la fel de repede ca o crema obisnuita evident, insa "dispare" de pe piele lasand-o catifelata, moale si luminoasa.
Imi place foarte mult ca este recomandat pentru pielea de sub ochi. Daca in mod normal hidratam tenul cu o crema si zona ochilor cu alta, cu acest ulei nu mai este nevoie de un produs suplimentar. Il folosesc in special pentru zona cearcanelor si daca intra in ochi nu ustura.


Ce nu imi place: Nu pot sa spun ca are vreu minus, singurul aspect care cred ca ar putea fi imbunatatie este ambalajul. Ma refer la sistemul de dozaj, care face ca produsul sa curga putin si sa murdareasca sticla. In locul in care tin uleiul am servetele puse pentru ca este ulei constant ce se prelinge pe sticla dupa ce il folosesc.
Un ambalaj cu pompita ar fi perfect si ar usura folosirea din punctul meu de vedere.


Cum il folosesc: Il aplic pe fata pentru hidratare seara, il folosesc pe maini, pe unghii pentru inmuierea cuticulelor, pe corp pentru hidratare ( insa neaparat seara inainte de dus) si face minuni cu calcaiele uscate.
Pe par inca nu m-am indurat sa il folosesc, nu imi place senzatia de ulei pe par si am impresia ca nu va iesi asa bine la spalare. Am in plan sa imi fac curaj si sa il folosesc in viitorul apropiat :)

Daca voi l-ati folosit pe par lasati-mi in comentarii ce parere aveti, cum l-ati aplicat?



3. Crema de fata cu vitamina B-12, cu efect calmant si regenerator pentru pielea sensibila

De ce am ales acest produs: Aveam nevoie de o crema de fata, mi-a placut ca are o cantitate foarte mare (113 grame) si un pret foarte foarte bun pentru cantitatea aceasta (79lei). Contine vitamina B-12 si este destinata in special pielii sensibile ceea ce este un mare plus pentru ca in ultima vreme tenul meu a cam inceput sa o ia razna.

Ce imi place: Are pompita !!!! Pentru mine a fost mereu o problema cum inainte aproape toate cremele veneau la borcanel si trebuia sa iei cu degetele produsul, nu mi-a placut niciodata (acum s-au mai schimbat lucrurile). Faptul ca are pompita face dozajul mult mai usor si o singura pompa este necesara pentru fata si gat, deci va tine ceva crema aceasta .
Nu are parabeni, nu are parfum si contine gel de aloe vera. Stiti cat de benefic este acest gel pentru ten pentru ca are proprietati antiinflamatoare, antifungice, vindecatoare si ajuta la regenerarea pielii. Deci exact ce face si aceasta crema.

Lasa o senzatie de hidratare care se simte, pielea mea se simte bine dupa ce folosesc aceasta crema. Nu ramane grasa si nu luceste. Imi place sa o folosesc mai ales dupa ce ma pensez pentru ca o pot folosi si in zona ochilor si calmeaza rapid pielea.


Ce nu imi place:  La prima aplicare m-am speriat. Este roz-rosie. Mi s-a parut ciudat sa imi aplic ceva rosu pe fata, mai ales ca atunci cand am inceput sa o intind, aveam fata rosiatica:))) Dar s-a dus imediat culoarea si nu a pigmentat in niciun fel fata. Aceasta culoare se datoreaza vitaminei B-12 deci este ceva normal.
Inca un aspect care nu mi-a placut la inceput a fost mirosul, este cam tare si nu prea placut (pentru ca nu are parfum, deci e de bine totusi) . Insa la fel ca in cazul mastii de fata ma obisnuiesc si nu se simte decat imediat dupa aplicare, la fel ca nuanta dispare rapid.



Cum o folosesc: O aplic dimineata si seara, in special dupa ce am facut masca de fata pentru ca cele  2 se combina perfect. Masca indeparteaza impuritatile iar crema calmeaza pielea dupa folosirea sa.



4. Lysine Lip Therape, balsam de buze hidratant, cu efect calmant si reparator

De ce am ales acest produs: Pentru ca sunt mereu in cautarea unui balsam de buze BUN si pentru ca acesta are efecte foarte benefice in cazul buzelor crapate, a deshidratarii sau a herpesului.

Ce imi place: Cred ca am gasit in sfarsit balsamul de buze care sa isi faca treaba. (desi nu l-am incercat pe cel de la Carmex, pe care toata lumea il lauda)
Imi place foarte mult ca, desi are uleiuri in compozitie (de cocos, de masline, de jooba, de sofranel, de ricin) nu ramane gras pe buze si hidrateaza foarte foare bine. Cantitatea este foarte mare (7g) si este necesara o singura aplicare pentru ca buzele sa ramana moi si catifelate pentru cateva ore bune.

Are aroma naturala de mango deci miroase a mango ! Pe buze chiar nu mi-ar fi placut sa simt un gust/miros de produs cosmetic, prefer un miros mai dulceag si mai frumos, deci cei se la Secom s-au gandit la fix sa adauge aroma de mango.


Ce nu imi place:  Ei bine, la acesta nu am nimic care sa nu imi placa.

Cum il folosesc: Il aplic ca orice balsam de buze, ori de cate ori este nevoie. Il port mereu in geanta, este aliatul meu de nadejde :)


Cam atat despre produsele de la SECOM Romania si BUZZStore. Multumesc #buzzsecom pentru sansa de a le testa. M-am indragostit de ele si chiar o sa continui sa cumpar de la ei. Daca pentru noi insine nu investim in produse de calitate, atunci pentru cine? 

Va las mai jos o idee de masca de fata care imi place mie sa o fac: 



La 2 masuri de argila, adaug 2 masuri si jumatate de apa si jumatate de masura de ulei de migdale.


Amestec totul in bolul acesta super dragut si aplic pe fata intr-un strat destul de generos. Cantitatea facuta este suficienta pentru mine si mama mea, deci puteti sa impartiti totul pe jumatate daca doriti sa faceti pentru o singura persoana.


Cam asa arata pe fata mea. Cand se usuca complet si incepe sa stranga putin este timpul sa o indepartati.



Puteti sa cumparati aceste produse din magazinele Secom (pe care le puteti vizualiza aici) sau le puteti comanda din magazinele online care comercializeaza produse SECOM.

Cam atat pentru astazi. Lasati-mi in comentarii parerea voastra despre aceste produse, le-ati incercat pana acum?


Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare...





XoXo
Alexa


Daca vrei sa tinem legatura te astept cu drag pe : Facebook , Google+, Instagram, Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu