Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 23 martie 2016

Vizita in magazinul SECOM | Un rasfat necesar


Hello, my beauties !
Cum va simtiti in aceasta zi ploioasa? Mie nu imi place deloc, parca simt ca duc lipsa total de orice chef si incerc sa trag de ultimul zvâc de energie sa reusesc sa duc la capat ceva. 

Am zis sa va mai inveselesc (si pe mine implicit) povestind despre experienta mea din magazinul SECOM de pe strada Stirbei Voda nr 150, unde am patruns intr-o mica "oaza" de rasfat. 


In cadrul campaniei BUZZSTORE am fost selectata sa primesc si sa testez produse din noua gama de fito-dermatocosmetice Life-flo de la Secom Romania. Am primit un voucher in valoare de 250 lei cu care am mers la magazin, unde 2 domnisoare foarte dragute si bine pregatite m-au indrumat in alegerea unor produse potrivite nevoilor si tipului meu de ten.

Bine bine... dar ce sunt produsele fito-dermatocosmetice din gama Life-flo

Life-flo ofera o gama complexa de produse pentru ingrijire si infrumusetare si produse destinata tenurilor care necesita tratamente dermatologice.
Principiul care sta la baza formularii acestor produse este asocierea ingredientelor naturale dupa ample cercetari stiintifice, astfel incat sa ofere rezultate exceptionale.

1. Sunt produse naturale si contin ingrediente certificate organic.
 Fito-dermatocosmeticele de ultima generatie Life-flo® contin extracte vitaminice, fitoextracte, uleiuri organice si unturi vegetale. Gama contine produse bazate pe ingrediente certificate organic, precum uleiul de argan, de baobab, kukui, de seminte de struguri sau unt de cacao si shea.

2. Sunt Originale.
Produsele fito-dermatocosmetice din portofoliul Secom® sunt originale, au aceeasi formula prezenta si utilizata la nivel international.

3. Contin ingrediente inovatoare precum DMAE, argintul coloidal, acizii alfa-hidroxilici si multe altele.

4. Sunt rezultatul unor ample cercetari stiintifice.
 Produsele au la baza molecule de ultima generatie, fitoextracte si elemente organice cu proprietati superioare de restructurare si regenerare.

5. Nu contin parabeni, coloranti sau parfumuri artificiale.
 Acesta mi se pare cel mai important aspect. Si chiar se simte, produsele Secom nu au parfum, nu au acel miros parfumat, ci miros a ingrediente naturale.

6. NU sunt testate pe animale.

Pentru toate detaliile si avantajele fito-dermatocosmeticelor puteti vizita site-ul  SECOM




De cum am intrat in magazin am fost uimita de cat de multe produse erau, asezate si ordonate perfect, atmosfera calda, placuta, un magazin decorat in alb (culoarea mea favorita) si verde (doar se poarta naturalul).

Cele 2 fete de acolo m-au primit cu un zambet larg pe buze si cu bucurie m-au poftit la raftul unde erau asezate produsele din gama Life-flo.


Mi-au fost puse intrebari despre tipul de ten, ce as vrea sa imbunatatesc si apoi mi-au fost recomandate produse potrivite.
 Desi am cam chinuit-o putin cu intrebarile pe domnisoara care mi le-a prezentat, s-a descurcat impecabil (cu toate ca am inteles ca era o angajata noua).
 M-am interesat de uleiuri, de modul de folosire, de unturile si sprayurile de corp, de produsele potrivite pentru par, de cremele de fata si corp si de beneficiile fiecarui produs in parte (aproape). 


M-am hotarat cu greu, recunosc, daca puteam as fi luat mai multe produse. Eu am ales Balsamul lysine lip therape, Crema de fata cu vitamina B12, Uleiul pur de migdale si Argila verde frantuzeasca.

Mi-a ramas gandul la untul de corp cu cacao,la uleiul de cocos si la roleta cu acid salicilic 2%.



Pe langa aceste produse minunate, pe care am apucat sa le incerc si despre care abia astept sa va povestesc mai pe larg, am primit : - un bol foarte dragut si decorat manual pentru mastile de fata si 10 vouchere de 25 lei + catalog de produse pentru a le imparti prietenelor si colegelor.

Din vouchere deja am dat insa mai am, deci daca vrei sa incerci gama Life-flo de la Secom poti sa imi scrii intr-un comentariu si tii voi da cu drag un voucher (daca esti din Bucuresti) sau codul unuia pentru a il putea folosi intr-un magazin.

Lista cu magazinele Secom o puteti gasi aici.


Eu deja am testat produsele si am o parere 70% formata, insa mai astept putin sa apuc sa le testez cum se cuvine.
Ma pot pronunta asupra Balsamului de buze, care este EXCELENT din toate punctele de vedere. Insa mai multe veti afla intr-o postare viitoare :)
 Dar pana atunci daca doriti sa il achizitionati il gasiti la pretul de 38 lei, insa pentru 7g, mai mult decat balsamurile de buze obisnuite. Iar daca primiti si un voucher il puteti lua cu doar 13 lei. 13 lei bine investiti !!!

 Cam atat pentru postarea de astazi. Scrie-mi in comentarii ce parere ai despre produsele din gama Life-flo (daca ai folosit) sau ce produse te-ar tenta sa incerci.

Multumesc BUZZSTORE si SECOM ROMANIA pentru sansa de a testa aceste bunatati !!! #buzzsecom

Daca vrei sa testezi si tu produse Secom sau produse din campaniile viitoare de pe Buzzstore te invit sa te inscrii folosind acest link.

Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare...



XoXo
Alexa


Daca vrei sa tinem legatura te astept cu drag pe : Facebook , Google+, Instagram, Pinterest









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu