Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 24 februarie 2016

Sleek Ink Pot | Review

Mi-am dat seama ca desi iubesc tusul Ink Pot de la SLEEK, nu am apucat sa ii fac un review pe blog. Si tare rau imi pare pentru ca acesta este un produs excelent care m-a incantat inca de la primele utilizari.








Tusul vine intr-un borcanel de sticla si este insotit de o pensula cu capat dublu , unul pentru aplicare si unul cu buretel pentru estompare.

Pentru 33 lei primiti 4g de produs, o cantitate mai mult decat suficienta pentru a fi folosita in cele 12 luni cat are termen de valabilitate.



Ce spun cei de la SLEEK:


Un tus in gel ce va rezista la nesfarsit pe pleoapele tale.
Este rezistent la apa si la transfer, iar odata aplicat, va da intensitatea mult dorita privirii tale.
Formula sa imbunatatita va rezista intreaga zi fara sa se intinda sau sa se stearga din cauza factorilor externi.

Ce spun eu : 

-Textura: Primul lucru pe care l-am observat a fost formula atat de cremoasa,  deloc uscata. Are o textura perfecta pentru o aplicare usoara de la inceputul pana la sfarsitul liniei de tus.
-Culoare:  Este un eyeliner gel de culoare negru, negru intens, mat si foarte pigmentat. Culoarea intensa se pastreaza de-a lungul zilei si se aplica peste orice culoare de fard fara nici o problema.
-Aplicare:  Se aplica foarte usor, "aluneca" parca si este potrivit pentru orice tip de pleoapa. L-am aplicat pe pleoape cazute, pe pielea matura/ridata si s-a comportat perfect. Se aplica ideal si nici nu se transfera in pliu.
-Rezistenta:  Tusul rezista foarte mult, l-am purtat de dimineata de la 8 pana seara la 17 si nu s-a miscat. A rezistat cu brio si pe cliente (seara, petrecere,emotii :)) ). Eu sunt foarte incantata de calitatea acestui tus. Nu am apucat sa il testez sub apa pentru ca nu am avut ocazia insa sigur ma va tine pana la vara si atunci abia astept sa il pun la incercare.


Iubesc sloganul acesta  "My skin My shade My makeup" :)


Cam atat am folosit eu de vreo 2 luni de cand il am. Cantitatea este de ajuns si sigur va va tine mult timp. Iar pigmentatia extraordinara face aplicarea foarte simpla pentru ca nu trebuie sa revii cu al doilea strat. Se aplica perfect din prima :)


Eu nu folosesc pensula cu care a venit tusul, mi se pare mult prea mica. Insa este foarte buna pentru cineva care este la inceput de drum. Am folosit-o, aplica bine produsul insa poate fi folosita pentru uz personal, pe cliente fiind incomoda folosirea.


Eu imi pastrez o cantitate mica intr-un recipient separat pentru a evita uscarea intregului tus din borcanel.


Imi place sa aplic tusul cu pensula no4 de la Miley despre care v-am spus aici.


Pentru aplicare folosesc si pensula de la Ebelin, pensula E10 de la Sigma insa cea de unghii imi place cel mai mult .


Mai jos poti vedea cum arata tusul aplicat. Cele 3 linii sunt facute dupa o singura incarcare a pensulei, si ochiul la fel. Am incercat sa fiu putin mai "artistica".
Se observa pigmentatia, culoarea intensa, opacitatea, este un tus excelent !

Machiaje in care am folosit acest tus puteti gasi si printre pozele de aici  si l-am folosit si in machiajul de mai jos in combinatie cu fardurile Inglot. (despre care am scris aici si aici).




Produsele de la SLEEK le puteti cumpara de pe Make-up Shop, un magazin online foarte drag mie si cu produse foarte bune.
Puteti gasi brand-uri ca  Real Techniques, Nyx, Sleek, Lioele, Glazel Visage, Ecotools, Ardell, Duo si un brand Boys'n Berries care are rujuri lichide pe care inca nu am apucat sa le incerc, insa trebuie neaparat pentru ca am citit numai review-uri pozitive.

Cei de la Make-up Shop sunt intr-adevar profesionisti. Au numai produse bune si mereu actualizeaza stocul, comanda este livrata in cel mai scurt timp si ambalata excelent.

Iar programul  pentru make-up artist m-a dat pe spate:)))  Mi-am facut contul, am trimis diploma si speram ca in cateva zile sa mi se aprobe pentru a putea comanda (eram nerabdatoare intrucat aveam cliente care doreau conturarea mai intensa a sprancenelor si sclipici, produse pe care eu nu le aveam). Cand am intrat apoi peste 2-3 ore sa mai fac o lista a produselor am vazut ca reducerea de 20% era deja aplicata.
No way... cata promptitudine si seriozitate !! 
Si desi 20% nu pare mult sa stiti ca se strange... odata ce incepi sa pui in cos pe Make-up Shop nu te mai opresti, iar produsele se tot aduna..tot aduna.. tot aduna. Cel putin eu asa fac :) 




Concluzii finale :  Imi place foarte mult tusul de la Sleek, m-a uimit cu calitatea, cantitatea si pretul mai mult decat acceptabil. Momentan mai am tusuri lichide de la Melkior (care este cel mai bun tus lichid incercat, atat va spun, restul in curand intr-un nou review pe blog), Nyx (tot de pe MKS, review in curand) insa cand se va termina sigur il voi recumpara. Sleek Ink Pot ramane tusul meu gel preferat !!

Cat despre Make-up Shop... este un magazin pentru profesionisti (si nu numai) "condus" de profesionisti !



Cam atat pentru postarea de astazi. Sper ca ti-a placut ! Scrie-mi in comentarii daca ai incercat produse de la Make-up Shop si care sunt preferatele tale.

Nu uita sa te abonezi * in dreapta blogului *, sa dai like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !
Pana data viitoare...




XoXo
Alexa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu