Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

sâmbătă, 9 ianuarie 2016

INGLOT Winter Sale | HAUL

Buna fetelor !! Sunt foate entuziasmata de aceasta postare, astept reducerile  inca de la deschidere si iata ca au venit !!

Cei de la Inglot au fost foarte darnici si au avut reduceri de 30%,40%,50% (majoritatea au fost de 50%) la foarte multe produse: farduri, blush, pudre, corector, pensula de blending, rujuri, glosuri .

Reducerile continua pana pe 17 ianuarie asa ca daca va grabiti puteti sa mai prindeti produse. Stocul se epuizeaza repede (nu ma mira...:). Le puteti achizitiona direct din magazinul de pe Bulevardul Unirii 33 sau prin comanda telefonica la nr 0724464568. Produsele aflate la promotie le puteti vedea in albumul lor WINTER SALE.

Dar nu va dezvalui mai mult :) va invit sa cititi pana la capat si sa va delectati.



Va fi o postare plinaaaa de poze asa ca faceti-va comod, luati-va o cana de cafea/ceai/hot choto/anything you like si haideti sa incepem !

V-am promis ca revin la magazin si fac poze asa ca astazi, daca tot am fost prima la deschidere, la prima ora ( de fapt ora 10.. ) am putut sa ma delectez in liniste.




O nebunie de culori




DA... am scos aproape fiecare pachetel cu farduri din acel cosulet... nu am vrut sa ratez vreo nuanta :))
Cum sa nu-ti placa... CUM? 



O colectie impresionanta de nuante si texturi... demne de un magazin cu adevarat profi ! 


I WANT WANT WANT !
Cu siguranta pensulele Inglot sunt pe wishlist-ul meu ! In special pensula 5FS (a4-a de la stanga in poza )









Iubesc blushurile Inglot ! sunt cele mai pigmentate si mai rezistente, iar paleta de culori este extraordinara.
As vrea sa le am pe toateeeee :)








Cam atat cu pozele din magazin... Merita sa dati o fuga macar pentru frumusetea de acolo, chiar daca nu doriti sa cumparati. Iar personalul este atat de dragut si "cald" incat nu ai cum sa nu te simti bine.



 And now... what i've got !!  :D   Trebuie sa recunosc ca am cam dat iama in produse, dar nu dati vina pe mine. Blame Inglot for that !!  E vina lor ca le fac asa de bune si ca au avut si reduceri :))



 Yummyyy!!
DA...ghinion.. am luat dublura fardul 379...

Swatch-urile sunt facute FARA primer. Am vrut sa va arat intensitatea culorilor chiar si fara o baza de machiaj. Si se sterg greu cu toate ca nu aveau nimic de care sa se fixeze... impresionant de bune.
Am avut paleta Too Faced Natural Eye si se stergeau fara primer instant.

Ei bine, Inglot does it better !! 







Am luat 2 nuante "nebune" de blush.. mi-au placut f mult si aplicate light chiar arata bine pe tenul meu mediu.
Iar pe cel mai inchis l-am folosit pe post de "ruj"... Da da.. ati citit bine.. ruj.

Vreti sa fac o postare despre cum sa folosim produsele de machiaj si in alte scopuri decat cele pentru care sunt facute? Let me know girls ;)





 Cuuumm sa nu te indragostesti de pigmentatia asta?
Swatch-urile sunt la prima atingere.




Pudra aceasta am luat-o in speranta unui contur light/bronzing... dar este cam portocalie.. vad eu la ce o pun la treaba . 



Si am primit aceasta oja cadou care este perfecta pentru iarna.
Voi face un update sa va arat cum se vede si pe unghii insa de la prima aplicare mi-a placut mult.
Thnaks !





Si cam atat pentru astazi dragele mele !

Sper ca v-a placut . Spuneti-mi in comentarii daca ati apucat sa va cumparati ceva si cum vi se par produsele.

Si nu uitati sa va abonati la blogul meu si la postari ( dreapta sus), sa ma urmariti prin G+  sa dati like paginii mele de Facebook  si sa dati share sa afle si altii ce ati aflat voi.

Pana data viitoare...

XoXo
Alexa


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu