Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

vineri, 1 iulie 2016

Este timpul pentru o SCHIMBARE !



Parca astazi astrele s-au aliniat pentru postarea aceasta cu nr 50 :)
E 1 iulie, nu e ca 1 ianuarie dar tot e o zi potrivita pentru niste rezolutii. 

M-am hotarat sa fac o schimbare, de fapt 2.  NU, 3 ! Dar despre 2 dintre ele va povestesc astazi.

WATCH OUT !!! Postare lunga ! 



Numero 1 

Ma gandesc sa fac postarea aceasta de vreo luna, poate doua, de cand am vorbit cu prietena mea Cristina despre toata treaba asta cu bloggingul si mania din ziua de azi.

Am fost ocupata cu licenta, cu ultimii pasi spre terminarea facultatii asa ca mi-am luat ragazul necesar sa ma gandesc in liniste la ceea ce vreau: BLOG sau FARA BLOG.

Recunosc, sunt o lasa. Mi-e teama sa nu pun suflet in ceva ce nu va avea succes... in ceva ce se va dovedi a fi inca un blog de duzina. Sunt atatea bloguri mari, cunoscute si arhi cunoscute, ale caror review-uri si swatch-uri si enşpe postari pe saptamana au un impact urias, la ce bun inca un blog?

Right ! Dar... cred ca pentru prima sau a doua oara in viata m-am hotarat sa nu renunt. (Cris, thank you for that!!). M-am hotarat sa SCHIMB !

Asa ca dragile mele cititoare... putine,multe ... daca cititi asta, dati un semn ;)
De astazi voi scrie din nou pe blog, dar in felul meu. Nu voi mai incerca sa atrag atentia in mediul virtual prin postari asemenea celor deja existente... e pacat, eu ma plictisesc cand aud aceleasi chestii, voi de ce nu ati fi la fel :))

So... acestea fiind spuse... NO MORE: 
- review-uri desarte in speranta ca ma fac remarcata, ca exist si eu in lumea blogging-ului
- pareri despre produse care nu au fost ceea ce au parut la inceput ( YES, cine nu face asta? )
- postari scrise doar pentru a posta. Voi scrie atunci cand vreau, cand sunt inspirata, cand am ceva de spus despre produsul x sau evenimenul y.

Imi voi pastra postarile cu Beauty News ( lunare ), postarile cu Favorite ( atunci cand o sa am unele demne de acest statut ) si ** and this is a promise** voi scrie lucruri noi, idei persoale, pareri si mai personale, postari din care sa avem ce invata. (Si nu ma refer la eticheta produsului x sau la cat de multe face produsul y).

I don't know, poate e gandirea mea alterata de la atata electronica si telecomunicatii, sau de la atatea minciuni din mediul electronic, dar asta sunt si asta spun !

Esti de acord? Spune-mi !  NU ESTI? Well, esti libera sa nu ma mai citesti :)

Numero 2

M-am gandit la un experiment... nu propriu zis, desi mi-ar fi suras ideea. Un experiment pe mine, pe rutina mea de ingrijire si hidratare a tenului, care va dura 30 zile.

Am probleme relativ mici cu tenul: cateva cosuri ocazional, tedinte de ingrasare in zona T si de uscare dupa aplicarea machiajului (fondul de te, bata-l vina ! ), pori dilatati si ceea ce ma enerveaza cel mai tare sunt niste brobonite aparute pe frunte si obraji. Nu, nu am vizitat un dermatolog si NU o voi face pentru ca sunt de cativa ani buni si sunt ale mele :)) MUHAAHAHAA.
Glumesc :)

Voi incerca sa folosesc exclusiv produsele selectate si voi reveni cu un LATER EDIT or maybe o postare separata daca vad rezultate bune, who knows.

Iata produsele pe care mi-am propus sa le selectez. Cam jumatate sunt cumparate de mine si jumatate sunt primite pri intermediul blogului, deci as fi ipocrita daca nu as multumi pentru ele !



Pentru curatare si demachiere: Gelul de curatare pe baza de aloe vera de la HERBALIFE si lotiunea demachianta Sensitelial de la ACM


Pentru hidratare: Crema de fata cu vitamina B12 de la SECOM si crema cu gutuie de la Elmiplant ( puteti vedea deja ca imi place)


Pentru EXTRA hidratare: Serul KIKO si crema de la Himalaya, pentru zilele in care vreau o hidratare profunda, insa nu ies din casa ( pentru ca iese prin pori toataaa ziua)


Apa termala AVENE a intrat recent in colectia mea si nu stiu inca in ce etape o voi folosi. Daca aveti vreun sfat pentru mine, chiar va rog ! 


Petru protectie solara: Crema Photoderm Max cu SPF 50 de la BIODERMA


 Pentru rasfat (curatare in profunzime, fie): Mastile de fata de la 7thHEAVEN si masti facuta in casa cu argila de la SECOM si uleiul de migdale (insa am uitat sa le fac poza, puteti citi despre ele AICI).


Pentru hidratarea corpului: Crema de maini de la SEPHORA, lotiunea de corp cu lapte de capra de la ZIAJA si lotiunea pentru mainei si corp de la HERBALIFE (miroase super by the way)


Si pentru ca m-am gandit ca am nevoie de un plus de sanatate din interior (da, STIU. Sport si mancare sanatoasa, got it ! ) voi folosi si suplimentele de la DOPPELHERZ, care au fix 30 capsule pentru luna in care mi-am propus sa efectuez "experimentul". 


Si aici va las o poza cu făţăul meu, sa putem compara impreuna daca produsele au avut sau nu vreun efect.
Mentionez ca le voi folosi dimineata si seara ( exceptand suplimentele, mastile de fata si crema cu protectie solara) si ca toate sunt produse pe care le-am mai incercat de cateva ori si nu imi provoaca vreo reactie adversa.

Daca ai ajuns pana la capatul postarii, FELICITARI ! Te astept sa imi spui intr-un comentariu cum ti se par schimbarile pe care mi le propun.

 Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect ( butonul albastru Join This Site), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare..

 



XoXo
Alexa














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu