Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

duminică, 10 aprilie 2016

MELKIOR Pretty Pink Blush | Review & Swatch

Astazi o sa ii uram un calduros Bun venit primaverii. 
Eu va aduc primavara astazi printr-un blush de la Melkior, perfect pentru anotimpul acesta fresh, infloritor si imbietor.





Este vorba despre blushul in nuanta Pretty Pink de care eu m-am indragostit si chiar am simtit nevoia sa il impartasesc si cu voi.


Stiu ca nuanta pare putin "tipatoare", intimidanta, insa in realitate este un roz finut, cu particule fine aurii, un blush MINUNAT !
Eu cautam demult o astfel de nuanta si am fost tentata sa comand Rose Gold de la Sleek insa acesta mi-a atras atentia mai mult. Si seamana foarte bine, am testat in Kendra blushul de la Sleek si sunt aproape la fel.

Un plus este ca pe cel Melkior il pot depozita cu usurinta in paleta magnetica. Pastila s-a dezlipit foarte usor si incape perfect in colectia mea.


Dupa cum vedeti culoarea este calda, un roz pal cu particule iluminatoare care evidentiaza trasaturile foarte frumos. Sclipiciul nu se vede mult pe fata, mai vizibila este nuanta, care este foarte pigmentata.

M-a surprins placut faptul ca acest blush a rezistat cu brio pe  parcursul zilei. L-am aplicat ca in mod normal, peste fond de ten, pudra etc si dupa aproximativ 8-9 ore era intact in proportie de 80%, ceea ce mie nu mi se prea intampla pentru ca imi ating des fata. Da....stiu...nu ar trebui, but i can't help it :)))


Textura este una aproape cremoasa, fina la atingere si se aplica foarte usor. 
Pentru aplicare eu folosesc pensula de blush de la Real Techniques.


Mai jos va las cateva swatch-uri. Am incercat sa surprind nuanta cat mai bine si sper ca reusiti sa va dati seama de frumusetea asta de blush <3








Puteti sa cumparati blush-ul din magazinele Melkior sau de pe site-ul Melkior la pretul de 29.90 lei.

Cam atat pentru astazi. Lasati-mi in comentarii parerea voastra despre acest blush, ati vrea sa il incercati? Ce nuante va tenteaza din cele disponibile?


Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare...




XoXo
Alexa


Daca vrei sa tinem legatura te astept cu drag pe : Facebook , Google+, Instagram, Pinterest


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu