Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

duminică, 17 aprilie 2016

Cum a fost la aniversarea #5anideDanaMakeup



Buna fetelor !
Va anunt ca va fi o postare cam lunguta si mai atipica blogului meu. Nu va fi despre machiaj, produse cosmetice sau noutati, ci doar o postare prin care sper sa ma mai cunoasteti putin ca om, ca persoana din spatele randurilor.




Nu stiu cum obisnuiti sa va petreceti voi sambetele (chiar, cum obisnuti?) dar ale mele sunt cam banale, nimic spectaculos, pe la facultate, pe la meditatii, in general este o zi lucratoare pentru mine.
Dar ieri a fost cu totul altfel, am schimbat cadrul total si am avut parte de o experienta care imi va ramane in suflet, la fel ca persoana draga care a organizat evenimentul :)Stiam ce va urma inca de cand am fost invitata la aniversarea de 5 ani a blogului DanaMakeup (acum www.danastancu.ro) a bunei mele prietene Daniela Stancu.


De fel sunt o persoana timida si cand merg intr-un loc, fie el si cunoscut, prefer sa stau "cuminte" si sa nu ma afirm prea mult. De data aceasta era ceva important (veti afla putin mai tarziu de ce) si stiam ca trebuie sa schimb ceva.

Cum faci o femeie sa fie increzatoare? Ii dai cateva produse de machiaj, o oglinda si un ruj rosu.  Ruj rosu ziua? Nu este genul meu... da, renunt rapid la rujul rosu si ma limitez la machiajul natural de zi, care totusi sa imi dea putin incredere. Imi indrept parul, imi pun camasa preferata si I am good to go !

"Gata Alexandra, trebuie sa o faci si p-asta !"  - imi repet mereu cand este ceva nou. De data asta nu a fost exceptie, mi-am repetat cand am plecat, mi-am repetat cand am luat metroul, mi-am repetat si cand alergam dupa celalalt (pe care evident l-am pierdut, as always) si tot drumul spre Cafeneaua Tabiet.

GATA !!! Eram sigura pe mine, eram invitata, meritam sa fiu acolo, aveam ce invata, aveam sa vorbesc si eu si trebuie sa ma adun. Ajunsa in fata cafenelei, parca eram un spartan :)) Deschid usa, intreb baiatul de la bar (nedumerita si uitandu-ma in jur ca o nebuna) unde este intalnirea bloggerilor (Wow... eu eram acolo... eu sunt Blogger, inca un motiv sa fiu increzatoare!).  Imi raspunde zambitor ca este la etaj.


Urc scarile... sunt increzatoare... pot sa o fac.. sunt... pot... si s-a dus. Inima imi era din nou cat un purice, picioarele ma urcau scarile singure pentru ca eu nu mai stiam unde sunt de emotie.

La etaj, un cadru intim, select, o atmosfera primitoare. Fetele erau in pregatiri, faceau poze, asezau si reasezau cadourile primite de la sponsori.
Dana era si ea intr-un coltisor, abia am remarcat-o. Racita si cu o voca foarte ragusita, a intampinat pe toate lumea. Eu am mai spus ca ea este o mama eroina dar se vede clar ca nu numai in postura de mama se aplica :)


 Mi-am lasat geanta pe care o carasem cu voinicie pana acolo (de obicei am geanta mare, plina cu tot felul de lucruri pe care le folosesc sau nu. Sa ridice mana cine mai are asa !) si am incercat sa ma amestec in multime.
Sau cel putin am incercat, asta fac de obicei, dar... care multime? Am fost descoperita :)

Dar fetele care au fost la eveniment sunt persoane minunate, s-au prins rapid ca nu eram "de-acolo" si m-au facut sa ma simt binevenita. Eu le stiam din mediul online dar sa le cunosc in realitate este altfel.
Am ramas uimita de cat de normale sunt. Mereu am crezut ca cele din spatele acestei lumi a Bloggerilor sunt altfel, mai selecte; mai pe romaneste "cu nasul pe sus".

Dar nu ! Poate sunt si asa... dar ele nu. Am ras, am glumit, am vorbit foarte mult si despre felurite subiecte, eu mai mult ascultam insa m-au facut sa ma simt foarte bine incat am iesit din cercul meu de confort si am participat si eu la discutie, chiar daca foarte putin.

Asa de bine ne-am simtit incat de la o intalnire de 2 ore s-a prelungit la 4 :) dar sincer va spun ca nu mi-am dat seama cand a trecut timpul. Mi-a facut placere sa petrec cele 4 ore din ziua mea de weekend cu fetele din blogosfera.



Dupa indelungi discutii, a sosit momentul sa vedem cine a castigat la tombola Sephora si la cea de la  Elgon.



Nu am plecat cu mana goala de la eveniment, ba chiar as putea spune ca am plecat prea incarcate :) M-am descurcat cam greu sa ma strecor cu toate cadourile prin metrou dar cine se plange? A meritat din plin aceasta experienta si ma bucur mult ca am cunoscut-o pe Dana, care m-a ajutat ori de cate ori am avut nevoie, chiar si fara sa ii cer. Este o fata minunata, atat ca blogger cat si ca om si va invit cu drag sa ii cititi blogul.



Multumesc frumos sponsorilor pentru cadourile minunate: SEPHORA ROMANIA, ELGON ROMANIA, MELKIOR, BIODERMA, MAGNIFIQUE SKIN, COSMETIC PLANT, FAMOUS LUXURY, PLANTUR, DOPPELHERZ, HIMALAYA, 7TH HEAVEN, ON LINE,  TOUCH, ZIAJA, FLORMAR, CUPIO, NIVEA, BU, PROFRUCTTA. 
Multumesc CAFFE TABIET pentru locatia superba in care ne-ati primit. Intr-adevar a facut diferenta.
Multumesc STEFANIA DUMANOIU pentru poze.Abia astept sa le primesc si sa le impartasesc si cu voi. 



Cam asa am ajuns acasa de la #5anidedanamakeup :)
Am multe produse de testat si promit sa revin cu pareri/prime impresii despre fiecare in parte. Ce ati dori sa testez prima data?



Cam atat am avut de povestit. Sper ca v-ati dat seama de ce am spus ca imi va ramane in suflet. A fost prima mea intalnire de acest fel la care am fost invitata in calitate de Blogger si, spre surprinderea mea, m-am simtit super !!! Abia astept sa repet experienta si o sa va povestesc cu drag despre fiecare eveniment la care voi merge.

O sa va las mai jos toate blogurile fetelor participante, sunt persoane minunate si care chiar merita sa le cititi.

-Dana Stancu de pe DanaStancu
-Loredana Manciu de pe Lory's Blog
-Oana Alexandru de pe Unghiutze Colorate-Happy Nails
-Maria de la Blogul Pandorei 
-Ira Alexandra de la Kind of Ira si Calatoreste cu Ira
-Camelia de la For The Sake Of Make-up
-Alina Anghel de la Alina Anghel Blog
-Mihaela de la Ella's Beauty Corner
-Anne Hartung de la Lola's Box
-Ioana Dumitrache . Desi nu a putut ajunge, mi-ar fi placut sa o intalnesc si pe ea.

Care a fost primul vostru eveniment in calitate de Blogger? Cu ce impresie ati ramas? 


Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare...






XoXo
Alexa


Daca vrei sa tinem legatura te astept cu drag pe : Facebook , Google+, Instagram, Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu