Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

joi, 3 martie 2016

SKINCARE Tag


Hello si bine te-am regasit pe blogul meu ! :)

Astazi voi face primul TAG si anume "Skincare TAG" pe care l-am primit de la draga mea prietena  Ana Maria . (pupici:*)




Deci, sa incepem :

Descrie in cateva cuvinte rutina ta de ingrijire:

Rutina mea de ingrijire are urmatorii pasi:
-Demachiere - folosesc lotiunea micelara si/sau demachiantul waterproof, ambele de la Garnier
-Curatare - stiu ca acest pas nu este mereu necesar, insa uneori imi place sa ma rasfat suplimentar si sa imi curat fata in profunzime ; pentru aceasta folosesc fie gelul cu aloe de la Herbalife (despre care am scris aici), fie gelul de curatare de la Bioten (sau de la Elmiplant, insa am uitat sa ii fac poza)
-Tonifiere - folosesc lotiunea tonica fara alcool de la Byphasse
-Aplicarea unui ser hidratant de la Kiko (pe care l-am mentionat aici - uneori sar peste acest pas insa imi place sa il folosesc atunci cand simt ca pielea mea are nevoie de o hidratare suplimentara
-Hidratare - folosesc cremele de la Elmiplant  SKINNERGY sau crema hidratanta pentru stralucire zilnica de la Herbalife. (despre care am scris aici)

Ce tip de piele ai?
Eu am un ten mixt. Am zone (si momente) in care pielea se simte uscata (pe obraji, barbie) si in zona nasului, fruntii are tendinte de ingrasare. 

Cel mai bun produs impotriva cosurilor?

Eu nu prea folosesc produse impotriva cosurilor pentru ca nu am probleme cu ele, iar daca am cate unul razlet, il las in pace si trece de la sine. Insa ce am folosit si am observat ca ajuta este Zit Zapper de la ELF Cosmetics pe care il puteti vedea aici.  Din pacate am observat ca pe site-ul ELF Romania  nu se mai gaseste :( 

Servetele demachiante? Da sau nu?

Eu nu folosesc servetele demachiante pentru a imi curata tenul, insa le folosesc pentru a sterge excesul de machiaj cazut pe sub ochi de pe clientele mele. Cele pe care le folosesc eu sunt de la NIVEA sau de la Farmec.

Toner? Da sau nu? 

Clar DA ! Lotiunea tonica este necesara pentru ca intr-adevar elimina murdaria pe care demachiantul o lasa in urma. Desi in cazul folosirii lotiunii micelare nu este atat de necesar, daca folosesti un demachiant crema trebuie neaparat sa indepartezi pelicula care se formeaza la suprafata fetei cu ajutorul toner-ului.

Care a fost cel mai neobisnuit produs de ingrijire a pielii pe care l-ai incercat? 

Cel mai neobisnuit produs a fost serul hidratant de la Kiko atunci cand l-am aplicat pentru prima data. Se simtea foarte light, deloc gras (daahh, doar e un ser !:)) ) si nu am crezut ca va face mare lucru. Insa se simte diferenta !

Esti intr-o farmacie si cumperi un singur produs. Ce este?

Nu prea frecventez farmaciile, doar atunci cand am nevoie de medicamente:) Cel mai probabil servetele demachiante.

Spune-ne sfatul tau pentru ingrijirea tenului.

 Oricat de obosita si fara chef ai fi oricat de greu ar parea, aloca 5 minute pentru a te demachia si a te hidrata INTOTDEAUNA !! Pe viitor, aceste 5 minute vor face diferenta de cateva zile pe tenul tau !

 Primul meu TAG a luat sfarsit. Sper ca ti-a placut si sper sa primesc cat mai multe ;) 
Dau mai departe acest tag Danei de la DanaStancu.ro Amaliei de la Glam UPdate(puteti vedea TAG-ul aici) si Cristinei de la Makeup with Cristina :) Abia astept sa vad postarile voastre fetelor :*

 Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*in stanga blogului, butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare..

 
XoXo
Alexa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu