Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 2 martie 2016

Lansare INGLOT HD Lip Tint


Hello si bine te-am regasit pe blogul meu ! :*
Astazi am hotarat sa scriu mult-asteptata, super-indragita postare despre Lansarea rujurilor mate HD Lip Tint de la INGLOT Romania.
Am asteptat ceva timp sa treaca nebunia si sa pot testa un timp indelungat rujul ca sa imi fac o parere. Vedeti in continuare la ce concluzii am ajuns.





Despre evenimentul in sine am numai cuvinte de lauda. Am fost foarte incantata de organizare, de primirea calduroasa din partea fetelor de la Inglot (care sunt extraordinare si foarte dragute, in frunte cu Marinela :* ), de modul in care s-au pregatit pentru eveniment, cu platouri cu fructe, open-bar cu cocktail-uri non-alcoolice
 M-a "frapat"  modul in care a interactionat toata lumea; bloggeri sau nu, cu totii radeam, toti erau sociabili si am fost placut surprinsa de aceasta atmosfera . Fiind blogger la inceput de drum, nu am avut pana acum prea multe interactiuni "live" cu celelalte bloggerite pe care le urmaresc si mi-a placut extrem de mult ca sunt oameni normali, perfect constienti de egalitatea tuturor si care se comporta ca si cum cu totii am fi "o mare familie", ceea ce e lucru mare si de laudat !

Ce mai, a fost o atmosfera extrem de placuta, m-am simtit ca in sanul familiei si voi repeta experienta aceasa ori de cate ori voi avea ocazia. Senzatia pe care am avut-o cand am plecat a fost de implinire si putin de tristete, pentru ca as mai fi stat ! :)
 




La inceputul serii, bineinteles ca toti cei care ajungeau la sediul Inglot (de pe Bulevardul Unirii nr 33) se repezeau direct la noutati sa le testeze. Si eu am facut la fel desigur:)
Desi era mare inghesuiala, rujurile se pasau din mana in mana, toata lumea testa, incerca sa faca poze... cu greu am reusit sa prind toate grozaviile acestea intr-o singura poza.
Dar a meritat ! Imaginile vorbesc de la sine :





Priveste coada formata la rujuri :)) ca la paine calda. Sunt si eu acolo... mica, incercand bineinteles un ruj :)

Poza preluata de pe pagina de faceook  Inglot Romania




Pretul unui ruj lichid de la Inglot este de 79 lei. Stiu ca pare putin piperat, insa citeste in continuare si vezi de ce spun eu ca merita ;)


Am reusit sa fac swatch tuturor nuantelor pentru a avea o privire de ansamblu asupra lor.
Primul argument pro pentru cumpararea Lip Tint-ului este ca nu se sterge ! Este al naibii de rezistent !!! Am consumat 3-4 dischete pana am sters tot de pe mana :))
 Nu te gandi ca ramai cu tatuaj pe buze... se indeparteaza cu un demachiant pentru produse waterproof, insa daca nu umbli la el nu se va lua.

Crede-ma ! L-am purtat timp de 24 ore tocmai pentru a-i vedea rezistenta. Am mancat, am baut, am dormit si m-am spalat pe fata in mod normal, nu am menajat buzele deloc. A doua zi dimineata era 90% intact.  Pe langa faptul ca se stersese putin pe centrul buzei, inspre interior (dar eu patesc asta cu toate rujurile foarte repede), arata foarte bine, ca si cum abia l-as fi aplicat.

Chiar m-a intrebat mami a doua zi daca m-am trezit de dimineata ca sa ma dau cu ruj :))


Concluzii finale:
-pigmentatie - pigmentatia este extraordinara, buzele sunt acoperite de la primul strat. Deci nu este nevoie de al doilea si cantitatea de 5.5 grame va ajunge un timp indelungat

-textura - este foarte cremos, are o textura lichida perfecta pentru a fi aplicat cu usurinta. Ceea ce imi place este ca dureaza 1 minut pana se face mat, mai mult ca la alte brand-uri, ceea ce iti ofera destult timp pentru o aplicare corecta si mici corecturi la nevoie. (mereu e nevoie de corectii la rujurile lichide, am dreptate?? )

-rezistenta - dupa cum am spus si mai sus... acest ruj rezista... si rezista... si rezista. Orice ai face nu te poti lipsi de el . Este perfect pentru evenimentele importante la care nu dorim sa aplicam rujul dupa fiecare 30 minute si abia astept sa il incerc la o astfel de ocazie :)

-finish -desi rujul lichid are particule de sclipici in compozitie, acestea nu se vad deloc pe buze. Finish-ul este total mat, insa nu este acel mat care sa usuce buzele, nu da deloc impresia aceasta. Pe buze chiar arata fresh, ca abia aplicat, si ofera o senzatie de hidratare.
 Inca un mare + este faptul ca nu lipeste buzele ! Intotdeauna am avut aceasta problema cu rujurile lichide si mereu era necesar sa aplic o pudra translucida peste. Insa cu HD Lip Tint de la INGLOT nu imi fac nicio problema. Nu se va lipi nici dupa ce mananc, nici dupa ce beau, nici macar dupa "o lupta cu periuta de dinti".

-gama de culori - de la nude, roz, corai pana la cel mai superb rosu , un mov indraznet si 2 culori inchise perfecte pentru anotimpul rece, gama de culori este foarte variata. Si inca un avantaj: rujurile se pot combina intre ele cu usurinta, dupa cum veti putea vedea mai jos. 
 
-miros - iubesc mirosul ! Este unul fructat, foarte placut care te invaluie in timp ce il aplici. Ma duce cu gandul la flori, la gradina de acasa, la primavara. Exact ceea ce iti trebuie sa iti incepi ziua in cel mai placut mod ! :D


Nuanta mea preferata (pe langa cea pe care o am deja) este 12 ROSU, care este nuanta perfecta, sublima, ultra-mega-super frumoasa si usor de purtat. Urmeaza sa merg sa o achizitionez pentru ca mi-a ramas gandul la ea din acea seara. (in care portofelul meu era la regim... saracul)


Cei de la INGLOT au fost extraordinar de draguti si au ales pentru mine aceasta nuanta 15 pentru a mi-o oferi cadoul.  Mii de multumiri, m-ati nimerit PERFECT !! (Multumesc Andreea, i know you did it ;) )





Mai sus am aplicat un singur strat. Deci ceea ce am spus se confirma, acoperire excelenta .



In realitate nuanta 15 nu este asa de roz, este putin mai inchisa si cu un subton mai rosiatic. Sper sa va puteti da seama si din pozele de mai jos. 

Am purtat rujul pentru acest machiaj. Nu am mers nicaieri, am stat acasa :)) Dar cum aveam o zi libera de la facultate, am zis sa fac ceea ce imi place mai mult : sa ma machiez testand produse :) 



Pe langa rujurile HD Lip Tint Inglot a lansat si 3 nuante noi pentru rujurile Mate, pe care le poti vedea in swatch mai jos. Din pacate nu am apucat sa vad numarul rujurilor...
Sunt mate de la prima aplicare si rezista. M-am chinuit ceva sa le sterg cu un servetel. Nu rezista ca rujurile lichide, insa pentru un ruj clasic.. Big LIKE !



Am facut swatch si la cateva nuante mai vechi ale rujurilor mate, sa iti faci o idee de multitudinea de nuante. Si nu sunt toate.. NUU.. nici pe aproape :)





Partea mult-asteptata a evenimentului a fost work-shop-ul tinut de Evelina Paunescu, make-up artist-ul Inglot Romania, in care a prezentat noile rujuri si 2 modalitati de aplicare a acestora:

-Rujul simplu aplicat pe toata suprafata buzelor, si fixat cu un pigment pentru un plus de stralucire si un efect deosebit:



Poti vedea mai jos rezultatul care este foarte frumos. Am incercat si eu acasa fixarea cu pigment si intr-adevar acesta nu se mai misca de pe buze. Chiar daca rujul s-a uscat si pigmentul nu are de ce baza lichida sa se fixeze, va rezista la locul lui pana va hotarati sa indepartati rujul.
Asa ca pentru un efect WOW puteti incerca acest mic truc .


-Apoi ne-a prezentat modul in care putem combina 2 nuante de ruj, total diferite, dar care se pot imbina foarte frumos. Daca nu ma insel Evelina a folosit nuanta 18 pentru conturul exerior al buzelor si nuanta 17 pentru interiorul lor.


Rezultatul final vorbeste de la sine.


Si acum iti las cateva poze facute in  magazinul INGLOT la produsele care ma atrag cel mai mult (si pe care tot zic ca pun mana de ceva timp) : pensulele si pigmentii.









Cei de la INGLOT aveau si reduceri de 30% la cateva nuante de oja, ruj si de pudra translucida.



Cam atat pentru postarea de azi. Sper sa nu te fi plictisit citind pana la capat, in speranta ca ai ajuns pana la capat. (Daca da, Felicitari !! ). 

Scrie-mi in comentarii care sunt nuantele tale preferate si daca ai fi tentata sa incerci aceste rujuri.

Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*click pe butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !
Pana data viitoare...






XoXo
Alexa













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu