Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

duminică, 13 martie 2016

Colectia de Machiaj | Produse pentru BUZE


Asa cum am promis astazi revin cu o noua postare din seria "Colectia de Machiaj" si acum a venit randul produselor pentru buze.






Dupa cum poti vedea nu sunt foarte multe produse, am o gramadaaaa pe wishlist, in special rujuri de la Melkior, noile rujuri lichide de la INGLOT si  Boys'n Berries de la Make-up Shop, mai multe creioane de buze si mai multe rujuri de la MAC :)

Sa incepem cu inceputul... hidratarea. 

1. Balsamurile de buze
Stii si tu deja ca hidratarea buzelor este foarte importanta si nu numai in sezonul rece. Asa cum aplicam crema de fata si vara, asa trebuie sa avem grija si de buzele noastre, chiar daca nu le simtim neaparat uscate sau crapate.

Eu aleg balsamul Nivea- SOS Relief atunci cand am nevoie de o hidratare rapida si in profunzime. Imi place ca este mentolat,inmoaie buzele foarte repede si este nevoie de o cantitate mica. L-am mentionat si aici

Balsamul de buze de la Himalaya Herbals imi aduce aminte de balsamurile de buze din copilarie, are acel miros specific. Imi place si il folosesc cu drag de fiecare data :)



Am aflat ca in Douglas se vor lansa balsamurile EOS incepand cu 15 martie si abia astept sa adaug si eu unul la colectia mea.

Inainte de aplicarea rujului este nevoie sa definim conturul cu un creion de buze. Mie personal imi place sa port uneori doar creion de buze pe post de ruj, are aspect mat si rezista foarte bine.

2. Creioanele de buze


Am creioane de buze de la diferite marci, nu voi face swatch la ele insa daca te intereseaza un produs anume scrie-mi in comentarii si te ajut cu swatch si detalii cu drag.


Creioane de buze de la Miss Sporty, Makeup Factory, Elf, Revlon (cele mai rezistente pe care le-am incercat pana acum; sunt retractabile, cremoase si rezista pe buze foarte mult, le recomand !! )


Creioane de buze de la Max Factor - si acestea sunt foarte rezistente insa sunt putin uscate dar se poate lucra cu ele. Culorile sunt superbe <3


Creioane de buze de la KIKO - sunt cremoase, culorile sunt frumoase insa nu sunt rezistente. Sau cel putin la mine nu se descurca asa cum ma asteptam.



Creioane de buze de la Essence - cred ca toate lumea a auzit de aceste creioane. Sunt moi, cremoase, se intind foarte usor si rezista bine pe buze. Raportul calitate-pret este unul foarte bun iar multitudinea de nuante face foarte usoara alegerea uneia potrivite pe gustul tau.
Am vorbit despre nuanta Honey Berry aici.


3. Rujurile solide
Nu sunt mare fan al rujurilor solide, le prefer pe cele lichide (desi nu se vede din colectia mea:)) ) sau prefer folosirea creionului de buze pe post de ruj.
Insa pe acestea le folosesc foarte mult la cliente si de aceea veti vedea ca le-am depozitat intr-o "paleta" pentru a facilita transportul.





Rujuri de la Chanel, MAC, Estee Lauder, Shiseido, Sephora, Peggy Sage si Barry M. 
Am incercat sa fac poze si la nuante ca sa va dati seama mai bine. Cel mai mult imi plac cele de la MAC si de la Sephora - rezista foarte bine, au un aspect mat si se aplica foarte usor.






Rujuri de la Melkior, Maybelline, Farmasi, Elf, no-name si Miss Sporty. 
Despre rujul de la Melkior am scris si aici si deja am facut o obsesie pentru el, imi place foarte mult si singurul motiv pentru care ma intristez ca vine primavara este ca nu il voi putea purta asa usor.
 Dar salvarea vine tot de la cei de la Melkior care au lansat 6 nuante noi despre care puteti citi aici si aici

O parere buna mai am si despre rujul de la Miss Sporty care miroase foarte frumos. Nu este un ruj rezistent insa m-am indragostit de mirosul de pepene si de culoarea foarte pigmentata.



4. Piesa de rezistenta - Rujurile lichide

Imi pare rau ca nu am mai multe sa va arat, am incercat de-a lungul timpului foarte multe rujuri mate insa nu m-am incumetat sa le cumpar niciodata pentru ca nu prea sunt cerute de catre clientele mele.
Si sa recunoastem, este mult mai dificil de lucrat cu ele, pentru mine prelungeste realizarea unui machiaj cu cel putin 5  minute :))

Dar rezistenta pe care o ofera face ca reaplicarea pe parcursul zile sa nu mai fie necesara... se echilibreaza balanta, nu? 

Eu am 2 nuante de ruj de la Me Now - 22,30 (pe care le-am luat cand am vrut sa ma specializez cu folosirea rujurilor lichide; sunt rezistente insa usuca buzele si se cam faramiteaza dupa un timp pe buze... le recomand pentu uz personal si daca nu vrei sa cheltui mult pe ceva cu care nu esti invatata), Sleek Matte Me- Birthday Suit (acesta imi place si rezista bine pe buze; este mai dificil de aplicat pentru ca se usuca repede si se pot forma dungi inestetice, insa si culoarea aceasta deschisa este pretentioasa; daca alegi o nuanta mai inchisa nu cred ca va fi aceasta poblema- Rioja RED este superba) si de la INGLOT- HD Lip Tint Matte - 15. (despre acesta stiti deja ca este preferatul meu, am scris si aici insa pentru ca este mai scump mai astept putin pana sa imi iau inca 2 3 nuante. Am pus ochii pe 12,13 si 20)



Uneori imi place sa fiu naturala, iar la mine asta inseamna un gloss pe buze, fie el singur sau peste un ruj nude. Deci..

5. Gloss-urile
Nu am foarte multe pentru ca nu le folosesc prea des, iar cand o fac sunt doar pentru uz personal.
Pana acum nu mi se cereau buze "glossy" insa am vazut ca a revenit in tendinte acest trend, trebuie sa ma aprovizionez :)


Gloss-urile pe care le am eu sunt de la AVON si de la The Balm. 
Cele de la Avon imi plac pentru ca au un efect racoritor, fiind mentolate. Se aplica foarte usor pe buze, au o pensula ca aplicator si rezista cateva ore. Nu lipesc buzele si imi place ca nu au sclipici.

Cele 2 gloss-uri de la The Balm sunt de departe favoritele mele din cate luciuri de buze am incercat pana acum. Au un miros superb, numele lor sunt foarte bine gandite iar pigmentatia este impresionanta. Eu am ales 2 nuante cele mai folosite -nude si rosu- si le combin cu multe rujuri pentru a le inchide sau a le deschide nuanta. Sunt MINUNATE iar pentru acestea pregatesc un review detaliat.


Dupa cum va spuneam imi pastrez mare parte din rujuri in aceasta paleta, impreuna cu altele pe care nu le-am mai avut pentru poze.
Stiu ca arata putin ciudat (Putin? serios?? Freakyyy) dar asta pentru ca am auzit ca daca le topesc le schimb consistenta si le scade pigmentatia, asa ca am ales sa le presez doar.
M-am temut sa se vor usca, insa de cand am paleta (3 4 luni) nu s-au uscat deloc. Desigur, o pastrez inchisa bine si la loc ferit de lumina si de caldura.


Cam atat pentru postarea aceasta. Sper ca ti-a placut.
Spune-mi in comentarii daca doresti poze/detalii despre un produs anume si ce ai vrea sa vezi mai departe in seria "Colectia de Machiaj" ? 

Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*in stanga blogului, butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare...


XoXo
Alexa


Daca vrei sa tinem legatura te astept cu drag pe : Facebook , Google+, Instagram, Pinterest






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu