Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 2 martie 2016

Beauty News | Noile rujuri de la Melkior


Buna draga mea !

In primul rand vreau sa va urez o primavara fericita, frumoasa si plina de bucurii !
Daca tot am intrat in anotimpul acesta frumos, al iubirii, al femeilor, astazi  iti voi prezenta noile rujuri de la MELKIOR in nuante de primavara :  Tender, Sweet Love si  Fantasy






Primul lucru care ma atrage intotdeauna la produsele Melkior este numele. Intotdeauna au cele mai inspirate si mai deosebite denumiri pentru toate produsele !

Cine nu isi doreste buze perfect definite? De cate ori ati visat la rujul perfect, cu acoperire mare, intens pigmentat si care sa reziste un timp indelungat pe buze? 

Ei bine , nu mai cauta. Daca nu ai incercat rujurile de la Melkior pana acum, mergi la cel mai apropiat magazin si testeaza-le ! Sigur te vei indragosti de gama de culori si de calitatea acestora.

Iar mirosul... DIVIN ! Un review detaliat despre rujul Deep Love poti vizualiza AICI .

Nici aceste noi nuante nu fac exceptie de la regula (pe care deja o stiti cu siguranta) : Produsele MELKIOR sunt extraordinare !!! 

Noile nuante pe care Melkior le lanseaza in aceasta primavara sunt Tender (un roz-lila foarte finut si potrivit pentru un machiaj de zi), Sweet Love (un roz-rosu deosebit si care va complimenta orice machiaj) si Fantasy (pare un roz-mov insa in realitate este un rosiatic nude)

Mai jos poti vedea cateva imagini cu noile rujuri. Eu am fost in magazin si le-am vazut insa nu am apucat sa fac poze, dar promit sa revin cu un Later Edit :)

 
Melkior - Tender


Melkior - Sweet Love

Melkior - Fantasy

 
 Noua gama de rujuri se aplica foarte usor si omogen intrucat sunt cremoase si nu usuca buzele. Au un efect satinat-matasos care dureaza si care asigura o senzatie foarte placuta pe buze.
Rujul poate fi aplicat ca atare, direct pe buze sau cu ajutorul unei pensule pentru o aplicare mai precisa. 
Daca iti doresti buze definite si ca rujul sa reziste mai mult pe buze se recomanda folosirea unui creion de buze. ( preferatele mele sunt Brown si Rose Nude despre care am scris AICI ).

Little tip : pentru a evita aspectul de buze uscate, se recomanda efectuarea unui peeling delicat in prealabil ; nu uita nici de hidratarea atat de necesara, mai ales in sezonul rece !


Puteti gasi aceste rujuri la pretul de 39.90 lei si le puteti comanda de pe site-ul  Melkior.ro

Pe mine ma tenteaza nuanta Tender pe care abia astept sa merg si sa o achizitionez pentru ca mi se pare minunata ! 

Cam atat pentru postarea de astazi. Sper ca ti-a placut ! Scrie-mi in comentarii daca te tenteaza aceste rujuri si care este nuanta ta preferata?


Nu uita sa te abonezi * in dreapta blogului *, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*in stanga blogului, butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !
Pana data viitoare...






XoXo
Alexa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu