Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

marți, 15 martie 2016

Happy Birthday trio - Farduri SEPHORA


Hei Hei Hei ! SEPHORA intra din nou in atentia mea si de aceasta data o sa iti prezint cele 3 farduri pe care le primesti cu ocazia zile de nastere.
Imi plac, nu-mi plac, le folosesc, le recomand? Citeste in continuare si vei afla tot ceea ce trebuie sa cunosti.




Ambalajul este foarte dragut si practic. Poti sa iei pachetelul cu usurinta in geanta/plic pentru a face mici retusuri si asta imi place foarte mult.


Fardurile in sine sunt micute, foarte dragalase insa au o pigmentatie aproape ca fardurile lor normale. Difera la gramaj, acestea avand 0.8g, fata de cele normale care au 2g.

Nu am incercat sa le scot din carcasa pentru a le depozita in paleta magnetica, mi se par foarte practice ca atare.



Nuantele sunt  49 Be on the A-list (Pretty Little Liars? :)) ), 72 Movie Popcorn si 80 It bag.







Dupa cum poti vedea nuantele sunt foarte pigmentate, nu pot sa aleg o preferata.
Am vrut sa spun ca cel crem este preferatul, m-am razgandit apoi pentru cel maro-taupe si apoi mi-am dat seama ca si cel maro imi place la fel de mult... deci, fara niciun preferat. Imi plac toate !!


49, 72, 80

Au o textura foarte cremoasa, moale (mai ales cel crem nr 72) si se aplica atat de usor. Sunt mai pigmentate daca sunt aplicate cu degetul, deci atunci cand le folosesc pe pleoapa mobila imi place sa folosesc ce mi-a dat mama natura - the holy grail - degetul :))



Rezista foarte bine pe parcursul zilei, eu le folosesc peste primerul de la Melkior si peste creionul jumbo Milk de la Nyx. Nu sunt la fel de pigmentate si rezistente precum surorile mai mari, fardurile mono SEPHORA, insa isi fac treaba foarte bine si am fost chiar uimita de calitatea lor.

Sephora a stiut intotdeauna sa isi respecte clientii. Desi sunt farduri primite cadou, si puteau sa nu fie la fel de bune si sa nu isi dea interesul, uite ca mi-au depasit asteptarile.


80, 72, 49

Mie imi place sa foloseesc 72 ca iluminator in coltul intern sau chiar si pe pometi. Are acea textura foarte fina, se aseamana cu Mary Lou (la consistenta) insa nuanta este mult mai albicioasa. Eu l-am folosit cu brio pe post de iluminator in postarea de aici.

49 imi place sa il folosesc pe intreaga pleoapa mobila, seamana putin cu satin taupe de la MAC (sau asa mi se pare mie),iar 80 este acea nuanta de gold bronze superba si arata foarte bine pe linia genelor inferioare. Si pe pleoapa mobila poate fi folosit insa mi se pare ca da un efect mai deosebit folosit la baza genelor inferioare.

Mai jos le-am folosit in acest machiaj. Am aplicat 72 in coltul intern (atat sus cat si jos) si putin pe pleoapa superioara, 49 pe pleoapa superioara si 80 in linia genelor inferioare. Blendingul l-am facut cu culorile din paleta T05 de la ATELIER PARIS (despre care v-am vorbit aici)

Intr-adevar se simte lipsa unui fard mat in acest trio aniversar, mi-ar fi placut ca nuanta 80 sa fie mata :)


Cum ti se pare rezultatul? 

Pe buze, evident, INGLOT  HD Lip Tint nr 15 - My New OBSESSION

Cam atat despre aceste farduri. In concluzie  imi plac si le recomand. Deci merita sa iti faci card la Sephora si cand este ziua ta de nastere sa mergi si sa iei aceste farduri.

Insa pana atunci te poti delecta si cu alte produse de pe site-ul Sephora . Mie imi fac foarte multe cu ochiul, tie ce iti place?

Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*in stanga blogului, butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare...



XoXo
Alexa


Daca vrei sa tinem legatura te astept cu drag pe : Facebook , Google+, Instagram, Pinterest








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu