Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

vineri, 26 februarie 2016

Pudra RIMMEL Stay Matte | Review


Mi-am dat seama ca inca nu am un review pe blog despre pudra mea preferata deci astazi o sa iti prezint pudra Stay Matte de la RIMMEL London in nuanta Transparent.





Sa vorbim putin despre necesitatea unei pudre pentru fata:

Scopul unei pudre de fata este de a fixa fondul de ten si de a absorbi excesul de sebum pe care pielea noastra il secreta de-a lungul zilei. In cazul zonelor mai grase, este recomandata o pudra cu efect de matifiere, pe restul fetei putand fi folosita o pudra neutra, in functie de efectul dorit.
Pe langa fixare, pudra are si rolul de a proteja tenul impotriva factorilor externi

Mie personal imi place sa folosesc pudre translucide, fara nuanta proprie, deoarece fiind Make-up Artist, ai de-a face cu o multime de tipuri de ten si de nuante, iar pudrele translucide (sau in cazul acesteia transparent) sunt potrivite pentru toata lumea.

Modul in care este aplicata pudra depinde si de efectul pe care dorim sa il obtinem:
-Aplicata prin tapotare pudra se fixeaza mai bine si se "prinde" de fondul de ten mai eficient.
-Aplicarea prin miscari circulare este recomandata atunci cand dorim o acoperire mai light, sa nu incerce tenul insa totusi sa fixeze fondul de ten.

Little tip: atunci cand retusati cu pudra de-a lungul zilei, in cazul in care aveti fata transpirata, este necesar ca inainte de aplicare sa stergeti excesul de apa/sebum prin tapotare cu un servetel. Altfel riscati sa incarcati fata excesiv si nu va avea deloc efectul dorit :)




Pudra de la RIMMEL Stay Matte are, evident, efect de matifiere si mie imi place sa o aplic pe toate fata pentru ca arata foarte bine chiar si pe zonele care nu necesita matifiere. Eu am nuanta 001 Transparent, care se  potriveste oricarei nuante de ten. (am folosit-o de la foarte deschis pana la un ten inchis si s-a comportat exemplar, se adapteaza nuantei pielii)



Dupa cum vedeti, atunci cand este aplicata pare deschisa, cu un subton galben, insa odata ce s-a uniformizat pe ten arata perfect, ca o a doua piele, nu incarca si nu se vede inestetic.

In cazul in care aplicati un strat prea gros, aceasta se poate remedia. Cu o pensula mai stufoasa, prin miscari circulare sau "de stergere" inlaturati usor excesul de pudra.

Ceea ce imi place foarte mult este ca atunci cand inlaturi excesul, nu se indeparteaza decat ceea ce este in plus, nu se sterge pudra de pe fata, doar de uniformizeaza mai frumos. Me LIKE it :)





Eu aplic pudra compacta de la Rimmel folosind aceste 2 pensule : pensula Blush Brush de la Real Techniques si noua mea favorita pensula pentru pudra de la Sephora .





Ambele imi plac foarte mult, sunt stufoase si foarte moi. Cea de la SEPHORA o folosesc fie pentru toata fata, fie pentru zona de sub ochi, pentru ca are o dimensiune perfecta <3, iar dea de la  RT o folosesc pentru restul fetei, intrucat este cam mare pentru zona de sub ochi.



Concluzii finale : Imi place foarte mult aceasta pudra, este light, acopera bine, iar pretul este foarte accesibil. Subtonul galben, culoarea neutra fac posibila utilizarea sa atat pe toata fata cat si doar pe zonele de lumina. Rezistenta sa este undeva in jur de 5-6 ore, apoi necesita o reaplicare in zona T, insa per total este o pudra foarte buna.

Recomand? DA ! Recomand pudra aceasta tuturor persoanelor, indiferent de nuanta tenului, mai ales pentru cele ce vor un aspect de matifiere.

Voi recumpara?  Eu sunt deja la a doua cutie din pudra Stay Matte de la RIMMEL London si sigur o voi recumpara si pe a 3a, a 4a.. pentru ca merita !

O puteti gasi fie la standurile Rimmel London, fie pe 1001cosmetice iar pretul este intre 15-30 lei.
Raportul calitate-pret este incredibil ! 


Cam atat pentru postarea de astazi. Sper ca ti-a placut ! Scrie-mi in comentarii daca ai incercat aceasta pudra de la Rimmel London si cum ti se pare.

Nu uita sa te abonezi * in dreapta blogului *, sa ma urmaresti prin GFC  (*in stanga,butonul albastru Join This Site*) , sa dai like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !
Pana data viitoare...





XoXo
Alexa





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu