Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

sâmbătă, 13 februarie 2016

HERBALIFE SKIN - Results Kit | Review

Hei hei hei !

Bine v-am regasit pe blog ! Azi nu lungim vorba... direct la fapte.

Va spuneam acum 10 zile pe pagina de Facebook ca testez kit-ul Herbalife Skin. In mod normal trebuia sa revin in 7 zile, insa mi-a ajuns mai mult si cum imi place atat de mult, am zis sa il testez suplimentar :) 



Am primit kit-ul de la Dana Stancu odata cu premiul de Craciun de la Melkior si tare mult ma bucur ca l-am primit.  Va spun sincer, gama Herbalife Skin nu se compara cu nimic din ce am incercat eu pentru ingrijirea fetei. Ridica totul la in alt nivel !!



Results Kit cuprinde :
-Lotiune de curatare pe baza de Aloe
-Crema hidratanta pentru stralucire zilnica
-Crema regeneratoare de noapte
-Gel tonifiant pentru ochi
- Crema hidratanta pentru ochi

Le puteti achizitiona de la un Membru Herbalife accesand site-ul http://produse.herbalife.ro/

Acum va voi prezenta fiecare produs in parte si parerea mea despre el. Enjoy !


Lotiune de curatare pe baza de Aloe 

Ce spun cei de la Herbalife: 
  • Loţiune de curăţare pe bază de Aloe Vera, cu un parfum proaspăt şi delicat. Perfectă pentru tenul normal spre uscat.
  • Spumă catifelată şi fină, care îndepărtează delicat şi fără a irita tenul, excesul de sebum și murdăria.
  • Aloe Vera catifelează şi hidratează tenul.
  • Fără sulfaţi. Fără parabeni adăugați. Testat dermatologic.
Formulă exclusivă cu:
Vitamina B3, Vitaminele C şi E cu proprietăţi antioxidante, Aloe Vera, ingrediente de curăţare obţinute din nucă de cocos.


Ce spun eu :

 Pai.. in totalitate sunt de acord cu cei de la Herbalife, cu o singura mentiune : este mai bun de atat !!
Acest gel de curatare face ceea ce promite, curata perfect machiajul, este delicat chiar si in jurul ochilor si nu am simtit nicio usturime cand l-am aplicat pe pleoape.
Pielea ramane catifelata si nu se simte deloc uscata (cum mi s-a intamplat cu alte geluri de curatare).
Imi place foarte mult !!
 



Crema hidratanta penru stralucire zilnica  &   Crema regeneratoare de noapte 

Ce spun cei de la Herbalife:
  • Ajută la diminuarea apariției liniilor fine de expresie şi a ridurilor în doar 7 zile.*
  • Testele clinice au demonstrat cã pielea devine mai strãlucitoare,mai catifelatã şi mai netedã la atingere, dupã doar 7 zile.**
  • Testele clinice au demonstrat cã produsul dubleazã hidratarea pielii timp de opt ore.***
  • Acest produs este ideal pentru orice ocazie în care vreți ca tenul dumneavoastră să arate proaspăt şi catifelat, sau când doriți să folosiți un produs hidratant lejer.
  • Potrivit pentru toate tipurile de ten, atât pentru femei, cât şi pentru bãrbați.
  • Fãrã parabeni adãugați. Produs testat dermatologic.
Formulã exclusivã cu:
Vitamina B3, Vitaminele C şi E cu proprietăți antioxidante, Aloe Vera, ulei de floarea soarelui, extract de Creson de Para (Spilanthes Acmella), ulei de nuci de Macadamia, ulei de semințe de susan.

  • Ajută la diminuarea apariției liniilor fine de expresie şi a ridurilor în doar 7 zile.
  • Testele clinice au demonstrat că pielea arată mai netedă şi se simte mai catifelată la atingere după doar 7 zile.**
  • Asigură o îmbunătățire a aspectului general al tenului şi a luminozității doar 7 zile.**
  • Testat clinic pentru a demonstra că pielea este de două ori mai hidratată timp de opt ore.***
  • Potrivit pentru toate tipurile de ten.
  • Fără parabeni adăugați. Produs testat dermatologic.
Formulă exclusivă cu:
Vitamina B3, Vitaminele C şi E cu proprietăți antioxidante, Aloe Vera, ulei floarea soarelui, ulei de seminţe de Macadamia, ulei din fructe de măslin, din seminţe de susan, extract de floare de Creson de Para (Spilanthes Acmella).

 Ce spun eu :

Dupa cum puteti vedea mai jos, cremele au o consistenta diferita. Cea de zi este mai usoara, cu o consistenta mai light si cu un miros fructat, iar cea pentru noapte este putin mai groasa, cu un miros mai delicat. 
Ambele imi plac la fel de mult ca restul gamei, hidrateaza foarte bine, nu lasa tenul gras, desi al meu este cu tendinte de ingrasare chiar si dupa un timp de la aplicarea unei creme.  
Se absorb foarte repede in piele si hidratarea se mentine pana la urmatoarea aplicare.  Este nevoie de o cantitate mica pentru a aplica pe intreaga fata intrucat sunt foarte hidratante .
Imi plac !! 

Crema penru stralucire zilnica & Crema regeneratoare de noapte



Gel tonifiant pentru ochi  &  Crema hidratanta pentru ochi 

 Ce spun cei de la Herbalife:  
 
  • Ajută la reducerea aspectului de pungi de sub ochi.
  • Conține extract revitalizant de castravete care calmează şi împrospătează pielea
  • Potrivit pentru toate tipurile de ten
  • Fără parabeni adăugați. Produs testat dermatologic.
Formulă exclusivă cu:
Vitamina B3, Vitaminele C şi E cu proprietăți antioxidante, Aloe Vera, extract de castravete.

  • Ajută la diminuarea apariției liniilor fine de expresie și a ridurilor din jurul ochilor.
  • Testele clinice au demonstrat o creştere semnificativă a nivelului de hidratare al pielii după opt ore.
  • Potrivit pentru toate tipurile de ten.
  • Fără parabeni adăugați. Produs testat dermatologic.
Formulă exclusivă cu:
Vitamina B3, Vitaminele C şi E cu proprietăți antioxidante, Aloe Vera, ulei de nuci de Macadamia, extract de castravete, peptide.


Ce spun eu :

Din pacate nu am poze cu acestea aplicate pentru ca am terminat mostrele. Insa sunt in consistenta exact ca un gel si o crema foarte light. Si acestea se aplica foarte usor, sunt catifelate, hidrateaza zona din jurul ochilor foarte bine si nu am simtit nicio senzatie de usturime, desi le-am aplicat foarte aproape de linia genelor.


Concluzii finale:   Aceasta gama m-a impresionat din toate punctele de vedere. Este potrivita oricarui tip de ten, face ce promite si produsele te tin destul de mult. 

Le recomand?    Da ! Nu se aseamana cu nimic din ce am incercat pana acum pentru ingrijirea tenului si chiar se simt imbunatatiri la nivelul pielii. (piele mai hidratata, roseata nu mai este asa evidenta si micile brobonite de pe frunte au inceput sa dispara). 
 
Le-as recumpara?   Voi incerca sa imi cumpar aceasta gama Herbalife Skin. Desi preturile am vazut ca sunt destul de piperate, merita fiecare banut. Daca dupa 10 zile de utilizare pielea mea s-a imbunatatit vizibil, e clar ca merita recumparat ! 


Voi ati folosit aceasta gama de la Herbalife? V-ar interesa sa o testati pe viitor?

Nu uitati sa va abonati * in dreapta blogului *, sa dati like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile voastre !
Pana data viitoare...


XoXo
Alexa
  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu