Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

duminică, 28 februarie 2016

Colectia de Machiaj | Produse pentru SPRANCENE

Hello again, beauty !

Am inceput postarile din seria "Colectia de Machiaj" si astazi iti prezint produsele pentru sprancene pe care le am si le folosesc (atat pt uz personal cat si pentru clientele mele dragi).

Sunt produse de la Make-up Shop (Nyx, Glazel Visage),ELF,Melkior, Essence pe care le indragesc si care au intrat in kit-ul meu PRO dupa testari indelungate, deci Sunt FOARTE BUNE ! Trust me, i'm a Make-up Artist :)

Sa nu lungim vorba prea mult, oricum se anunta o postare destul de lunga.



Produsele sub forma de fard    


Fardurile le folosesc atunci cand nu am nevoie de o conturare excesiva, ci doar de umplere a golurilor intrucat nu dau acel aspect de sprancene "atificiale". 
Pentru fardurile de sprancene am ales 5 nuante de fard de la Melkior si de la Glazel Visage. Ele nu sunt destinate sprancenelor, insa merg foarte bine si chiar sunt rezistente. Veti vedea mai jos cu ce le fixez pentru un look mai natural. 




De la Melkior am  Desert Sand, Maroon, Old Brick, Ethereal si de la GV am 322.
Toate sunt excelente ca fard de ochi, pentru blending, pentru evidentierea pliului sau a coltului exterior si imi plac foarte mult ca fard de sprancene. 

Cum le folosesc eu : 
- desert sand - folosesc aceasta nuanta de gri pe aproape orice nuanta la sprancene, mai ales pe brunete. Arata foarte natural si se imbina foarte bine cu multe culori ale firului de par.
- maroon - il folosesc pentru partea exterioara a sprancenei (arcul) si niciodata pentru intraga spranceana pentru ca este foarte inchis si nu va da bine
-old brick - este un maro cu o tenta rosiatica deci se potriveste fetelor cu parul saten, roscat
-ethereal - este un maro cu subton gri, potrivit pentru fetele cu parul blond, deschis
- 322 - la fel ca ethereal, insa putin mai inchis









Fardurile de la Melkior le puteti gasi pe site-ul Melkior.ro  la pretul de 17 lei/refill sau in magazinele din Bucuresti si din tara. Pentru mai multe detalii si review-uri intrati aici si aici.

Fardurile de la Glazel Visage le puteti gasi pe Make-up Shop la pretul de 16 lei/refill . Pentru review la fardurile pe care le am de la ei puteti intra aici.

Produsele sub forma de rimel


Rimelul pentru sprancene il folosesc pentru a fixa fardul folosit anterior.
Am rimelul transparent pentru gene si sprancene de la ELF si gelul pentru sprancene Make me brow de la Essence 02. 

Ambele imi plac foarte mult:
- cel de la ELF este transparent iar eu folosesc atat capatul pentru sprancene cat si cel pentru gene; fixeaza foarte bine si chiar rezista de dimineata pana seara.
- cel de la Essence este maro inchis, are o periuta foarte mica, fiind usor de folosit si acopera foarte bine golurile din spranceana. Poate fi folosit si de unul singur in cazul in care nu sunt multe spatii de acoperit.








Produsele sub forma de crema/ceara


Produsele crema/ceara le folosesc atunci cand nu folosesc fard+gel, pentru ca sunt deja un produs 2in1 : acopera si fixeaza firele de par dintr-o singura miscare.




-Kit-up pentru sprancene de la Essence - in mod normal acest kit vine cu 2 nuante de fard : unul deschis pentru blonde (il puteti vedea mai jos) si unul inchis pentru brunete.
Eu l-am personalizat pe al meu astfel : am cumparat 2 kit-uri si am pus ambele farduri inchise intr-unul singur, iar pe unul din ele (cel mai folosit) l-am amestecat cu vaselina cosmetica pentru a-l face crema. Desi vaselina cosmetica este un produs "gras", amestecat intr-o cantitate mica a functionat perfect si se aplica foarte bine, rezistand cateva ore bune .






-Kit-ul pentru sprancene de la ELF nuanta Ash - este un kit foarte bun care contine o ceara si un fard. Il puteti folosi fie aplicand ceara pentru fixare si apoi fardul, fie aplicand fardul si apoi fixand cu ceara.  Am avut si celelalte nuante de la kit insa nu le foloseam si am preferat sa le dau persoanelor care se bucura de ele. Insa erau la fel de bune si de pigmentate.

Nuanta ASH este potrivita atat pentru blonde cat si pentru brunete pentru ca are acea tenta de gri (desi in poze nu se observa prea bine).


Mai jos puteti vedea si fardul deschis cu care vine kit-ul de la Essence.





Randul de sus: ceara de la ELF  |  fardul din kit  |  fardul aplicat peste ceara
Randul de jos:  crema de la Essence  |  fardul  |  fardul aplicat peste ceara  |  fardul deschis pentru blonde


Produsele de la ELF le puteti gasi pe site-ul EyesLipsFace : rimelul transparent la 15 lei si kit-ul pentru sprancene la 22 lei. Insa in fiecare saptamana cei de la Elf au oferte si le puteti gasi la 20%-30% reducere.

Produsele de la Essence se gasesc in magazine sau pe site-ul 1001cosmetice : atat kit-ul pentru sprancene cat si gelul la 14 lei.

Produsele sub forma de gel


Si am ajuns la produsele cele mai pretentioase si totodata cele mai bune din punct de vedere al rezistentei.
Aceste geluri de sprancene de la Nyx sunt perfectiunea intruchipata atunci cand vorbim despre un produs destinat conturarii. Sunt pigmentate, foarteee rezistente, se aplica foarte repede, culorile se uniformizeaza si se amesteca intre ele cu usurinta pentru a obtine nuanta perfecta, iar cantitatea este mare si suficienta pentru 1 an..2?  

Singurul lucru care trebuie avut in vedere este faptul ca trebuie lucrat repede cu ele intrucat se usuca si riscati sa se fixeze foarte repede in spranceana.



Eu am nuantele blonde si espresso si le folosesc pentru toate nuantele de sprancene pentru ca se combina foarte usor si sigur poti crea nuanta potrivita.


Mie imi place sa le aplic putin cate putin, desenand fire in spranceana si uniformizand apoi cu o pensula pentru pieptanarea firelor. Astfel se acopera perfect golurile si totusi obtin si acel efect natural, de "ombre" in spranceana.


Gelurile de la Nyx le gasiti pe Make-up Shop la pretul de 40 lei. Pentru mai multe detalii despre programul lor pentru Make-up Artist si review-uri ale produselor puteti intra pe acest link .

Pensulele folosite



Pentru conturarea sprancenelor am 4 pensule pe care le folosesc de fiecare data (una din ele este dublura):

-pensula pentru sprancene de la Ebelin -imi place pentru ca este suficient de densa pentru a uniformiza bine nuanta aplicata in sprancene si pentru a le pieptana. Iar capatul se indoaie si se poate folosi pensula din orice unghi.
-pensula no4 de la Miley (pensula de unghii) - stiti deja din articolul cu Favoritele Lunii Ianuarie cat de mult iubesc aceasta pensula. O folosesc pentru tus si pentru desenarea firelor in spranceana folosind gelul de sprancene de la Nyx.
-pensula de la Essence pentru sprancene/tus - imi place sa o folosesc cu produsele crema pentru ca este suficient de subtire pentru a trasa linii fine si pentru a umple golurile, iar forma sa perfecta se muleaza foarte bine pe forma sprancenelor.
-pensula de la Maange cu capat dublu - imi place ca are capat dublu;  pe cel taiat in unghi il folosesc pentru fardurile de sprancene, iar pe celalalt il folosesc sa aplic iluminatorul sub spranceana. Pensula nu este subtire, este mai groasa decat celelalte 2, deci pot aplica si uniformiza fardul in acelasi timp.


AND... The End ! :)

Cam atat pentru postarea de astazi. Sper ca nu te-ai plictisit parcurgand tot articolul si sa te fi ajutat in alegerea produsului potrivit pentru cerintele tale.

In curand vor urma si alte postari din seria "COLECTIA MEA DE MACHIAJ" asa ca fiti pe faza.  Vor fi produse la fel de bune si profesionale . 

Scrie-mi in comentarii care sunt produsele tale preferate cand vine vorba de machiajul sprancenelor?

Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*click pe butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !
Pana data viitoare...





XoXo
Alexa









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu