Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 27 ianuarie 2016

REVIEW - Sampon uscat Batiste XXL Volume

Buna dragele mele !

Ma bucur sa fiu din nou alaturi de voi, chiar daca doar prin mediul virtual :)  Astazi am gasit putin timp printre examenele din sesiune  [ 1 done, 4 to go :(((( ]  si m-am gandit sa va scriu despre samponul uscat Batiste.

Eu il am in varianta de 50 ml, l-am primit printre produsele de la Dana (puteti vedea ce am mai primit AICI)  si am avut ocazia sa il testez in momente in care parul meu chiar avea nevoie de o reimprospatare.







Ce spun ei :

Samponul Uscat Batiste este un produs - sub forma de spray - ce reimprospateaza si revitalizeaza parul intre doua spalari fara a se folosi apa.

Este de mare ajutor atat in cazul parului normal, care trebuie spalat o data pe saptamana cat si in cazul parului gras, care ar trebui spalat in fiecare zi/ doua zile.

Pe langa efectul sau de baza, de a elimina grasimea de pe par, acesta da si un plus de volum parului. Cu o gamă foartă variată, produsele Batiste fac în fiecare zi, o zi de păr fabulos.




Ce spun eu:  

 Am testat samponul dupa vreo 3-4 zile de la spalare, cand parul meu chiar se ingrasase ( veti vedea imediat in poze ) si era aproape imposibil sa il asez in vreun fel. 

Samponul se pulverizeaza la radacina parului de la 30cm distanta, se maseaza si apoi se scutura parul. Se coafeaza si esti good to go :) 

Samponul uscat Batiste  face ce promite  !!!  Intr-adevar elimina/absoarbe grasimea de pe par, nu mai luceste si chiar este mai usor de asezat ! Iar eu avand varianta XXL Volume, a trebuie sa il supun si la testul volumului, si l-a trecut ! 

Chiar am avut parul mai voluminos doar dupa simpla aplicare si masare la radacina parului.  
Pe mine  m-a convins si sigur il voi recumpara !!! 

Il gasiti in farmacii sau chiar si pe internet iar pretul estimativ este de 13 lei pt 50ml sau 25 lei pt 200ml. Cand il voi termina pe acesta mini sigur imi voi lua unul la 200ml, merita toti banii !!  

Si il puteti gasi si in mai multe variante, intrati pe site-ul celor de la Batiste sa vedeti . 

Si nu uitati sa dati like si la pagina lor de Facebook :)


Va las in continuare un DEMO pentru samponul uscat cu poze inainte, in timpul si dupa aplicare .
ENJOY !! :*


Inainte de aplicarea Samponului uscat Batiste : 







 In timpul aplicarii ( par gri, de batranica:)) )


Dupa aplicare (efetul WOW )







 Cred ca pozele vorbesc de la sine !!
Dupa aplicare raman mici bobite albe in par, insa se scutura usor ! Am incercat chiar si o a doua aplicare  si nu s-a vazut urat pe par, nu a incarcat si nu s-au facut mai multe bobite albe.
 Inca ma obisnuiesc cu utilizarea lui si cred ca daca aplic mai putin pe par nu vor mai fi prezente.

Rezultatul este surprinzator si chiar m-a socat si pe mine, fiind sceptica la inceput.  Dar acest sampon chiar isi face treaba. Nu am mai incercat alte produse de acest gen si nici nu cred ca voi mai incerca, raman fidela ! :)


I'm in LOVE ! <3
Recomand acest produs?  categoric DA .

Il voi recumpara?  cu siguranta, dupa ce il termin pe acesta. 

Voi ati incercat acest produs?  Cum il aplicati si care va place cel mai mult?


Nu uitati sa va abonati * in dreapta blogului *, sa dati like si share  paginii My Makeup Game  si astept comentariile voastre !
Pana data viitoare...

XoXo
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu