Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Glazel Visage eyeshadows | Swatches & Review

Buna fetelor !
 In primul rand vreau sa va urez un calduros LA MULTI ANI !! Un 2016  mai bun decat cel care a trecut ! Un an plin cu bucurii, cu reusite si cu dorinte implinite !

Prima postare pe 2016 va fi tot un review, asa cum v-am obisnuit, al unor farduri care imi plac foarte mult.
Nu nu nu....nu sunt Melkior, nu sunt Inglot...  Sunt de la Glazel Visage, un brand recent aparut la noi si pe care il gasiti pe Make-up Shop .

Ca sa va faceti o idee va las cateva preturi ale produselor :
-farduri de ochi rezerva ( mate, sidefate, metalice ) - 16 lei
-farduri de ochi individuale in carcasa - 26 lei
-pigmenti, glittere - 19 lei  
-corector rezerva - 19 lei si in carcasa - 32 lei
 Puteti gasi si rimel, blush, pudra, baza de machiaj, creioane de ochi si de buze, fond de ten... toata gama de machiaje. Chiar recomand acest brand si multumesc celor de la Make-up Shop ca au adus si la noi produsele acestea extraordinare.

In curand voi face si un review al celorlalte produse Glazel Visage pe care le detin deci tineti aproape :)

Eu mi-am achizitionat 13  farduri rezerva pentru carcasa metalica ( pe care le puteti gasi si la ei aici  )

Folosesc aceste farduri zilnic, nu as putea sa ma despart de ele, sunt foarte pigmentate si imi plac la fel de mult ca cele Melkior si Inglot, insa la acestea apelez mai des pentru am culorile de blending si de tranzitie de la ei. ( <3 )


Va las cu poze si swatch-uri la farduri si va invit sa cititi pana la capat sa aflati parerea mea finala despre fiecare.
Pozele vor fi cu si fara blit insa nu la lumina naturala... soarele nu a tinut cu mine si nu am apucat sa fac pozele cat timp mai aveam lumina.. asa ca va veti delecta cu poze facute la clasicul bec.
Swatch-urile sunt facute as usual, peste baza pentru fardul de ochi de la Melkior pe care o puteti gasi aici .


Poza facuta cu blit

Glazel Visage FLOWER ( asa.. in ton cu anotimpul )

Fardurile mat cu sclipici, metalic si sidefat






In ordine : H17 fard mat cu particule cu sclipici. X15 metalic, 72 sidefat


Pigmented enough ???






H17 :-este o nuanta perfecta pentru a fiza baza de machiaj. 
         - desi este un fard mat cu particule de sclipici, acesta nu este sesizabil; fardul este mat atat pe pleoapa cat si in pastila metalica.

X15 :-are un finish intr-adevar metalic; pe pleoape este mai pigmentat
         -complimenteaza foarte frumos orice nuanta a ochilor si se fieaza foarte bine pe pleoapa

72 :-acesta este foarte pigmentat pe mana insa pe pleoapa, aplicat cu pensula, nu mai este la fel de pigmentat. Dar este buildable si il puteti intensifica in functie de efectul dorit. 
      -nuanta este perfecta pentru acest sezon <3

Fardurile mate 





S51, S37, S28

S28, S37, S51

Si cele mate sunt foarte pigmentate si chiar de "blenduiesc" foarte usor si frumos.


S28 : o nuanta foarte draguta de tranzitie, poate fi folosita si ca fard pe pleoapa mobila insa este cam sheer

S37: un alb superb, nici prea alb, nici prea crem... il ador !! Si este al naibii de pigmentat ! 

S51: un coral  superb, cel mai pigmentat dintre toate cele 13 farduri.

Culori de tranzitie si de blending. Seamana intre ele insa sunt diferite toate
 Aveti de unde alege fetelor :)



O nuanta aemanatoare ultimelor 2 nuante de jos o gasiti si la Melkior - Autumn Sunset


Toate aceste nuante sunt extraordinare, pigmentate si chiar se vad foarte bine si aplicate cu pensula. Chiar daca seama intre ele in aceste poze, credeti-ma pe cuvant ca nu sunt atat de asemanatoare. Fiecare are alt subton si chiar vi le recomand pe toate.

Nuantele acestea pamantii nu ar trebui sa lipseasca din trusa nimanui, chiar fac diferenta la blending fetelor ! Trust me ;)

Puteti folosi fardurile maronii si pentru conturarea fetei. Eu folosesc 322 pentru un contur mai intens si 319 pentru un contur light si se comporta exact ca un produs pentru ten. Sunt foarte pigmentate deci aveti nevoie de foarte putin produs si se blenduiesc foarte frumos. 

Sa-mi spuneti in comentarii daca voi ati incercat vreodata fardul de pleoape si pentru altceva decat pentru ochi.

Parerea mea finala despre aceste farduri este ca IMI PLAC ! Chiar isi merita banii, iar daca aveti si reducerea de make-up artist este si mai rentabil.

Le recomand? DA !! Cu caldura si va spun sincer ca pentru pretul lor chiar au o calitate superioara si care m-a uimit cand le-am incercat.

As mai cumpara?  Da, chiar planuiesc ca imi achizitionez muulte nuante de la ei pentru ca merita ! Si va sfatuiesc si pe voi sa dati o tura pe la cei de la Make-up Shop pentru ca nu veti regreta. In total la farduri aveti de ales dintrre 186 de nuante cu finish mat, sidefat, metalic .
186 ???Pentru toate gusturile si toate ocaziile.

Sper ca v-am convins si pe voi de calitatea acestor farduri si ca v-a placut postarea mea.
Spuneti-mi in comentarii daca ati incercat fardurile de la ei, cum vi s-au parut si ce produse Glazel Visage mai aveti si recomandati.

Nu uitati sa va abonati, sa ma urmariti prin GFC si sa dati share postarii sa afle si altii ce ati aflat voi.

Va pup si un sfarsit de saptamana minunat !!

xoxo
Alexa





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu