Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

duminică, 31 ianuarie 2016

REVIEW - Oja Oriflame The One

Buna fete frumoase !

Inca o postare frumoasa va asteapta astazi, despre o oja minunata primita tot de la Dana (puteti vedea ce am mai primit AICI), un strop de culoare pentru acest sezon infrigurat !

De obicei nu vorbesc despre produsele pt unghii, nu ma fascineaza, insa aceasta chiar merita mentionata. Este vorba de oja de la Oriflame -The One,in nuanta Night Orchid.

Despre produsele Oriflame deja cred ca toata lumea a auzit si nu e femeie (chiar si barbat) care sa nu fi folosit macar un produs de la ei.

Prima data cand am folosit produse de la Oriflame a fost cand eram mica, din trusa mamei . Iar ojele de atunci imi aduc aminte ca le-a tinut mama in jur de 5 6 ani si inca puteau fi folosite, mai greu, dar nu se intarisera. Insa nici rezistenta lor nu era stralucita...

Ei bine, nu este cazul acestei oje. Cititi pana la capat sa aflati verdictul meu final, dupa 15 ani de la folosirea ultimei oje Oriflame :)




 Ce spun ei:  

Ojă rezistentă şi cu grad ridicat de acoperire, nuanţe în tendinţe. Conţine tehnologia Expert Gel, pentru acoperire uniformă şi rezistenţă la ciobire sau estomparea culorii. Pensula lată High Definition asigură precizie în aplicare.

Ce spun eu :   

Aceasta  oja m-a surprins placut .Am incercat-o inca din prima seara si am fost foarte fericita ca am descoperit in sfarsit o oja pe care o aplici fara sa te murdaresti :) 

Prima pe care am observat-o a fost culoarea. Este SUPERBA ! Pare un roz fuchsia, insa nu este deloc asa. Numele ORCHID este foarte potrivit, este acel roz-movuliu , cu tente visinii, o nebunie de nuante. 






Apoi am observat pensula.... oooh pensula.. Cea mai perfecta din cate am incercat ! Are o forma excelenta, curbata, care urmareste forma unghiei. Este prima oja pe care am aplicat-o fara efort si fara sa murdaresc marginile ! 




Am aplicat oja cu sclipici Inglot nr XL3 peste stratul de oja de la Oriflame




Iar de rezistenta, va spun atat : E facuta sa reziste !  Am aplicat-o pe unghii joi, peste un lac tratament de la Rimmel Nail Rescue (despre care va voi vorbi intr-o postare ulterioara) si fetelor, a rezistat pana miercuri, deci 7 zile . 
Niciodata nu am mai tinut o oja atat de mult timp pe unghii. Pe unele unghii a mai sarit, insa pe unele este intacta, inclusiv la varfuri.  

Pentru asta, felicitari celor de la Oiflame ca au facut un produs atat de bun ! M-a surprins din toate punctele de vedere si o recomand din toata inima ! 

 Mai jos puteti vedea opacitatea de la o singura aplicare ( in stanga ). Culoarea este putin mai inchisa in realiate. 




LOVE Oriflame !!


Puteti comanda aceasta oja de la reprezentanti sau de pe Site-ul Oficial.
Acum este la reducere, doar 11.99 lei, asa ca nu mai stati pe ganduri !!
RECOMAND ?  Da !! Este o oja care isi merita toti banii, si la pretul acesta merita sa achizitionati toate colectia de culori !

VOI RECUMPARA?   Categoric DA ! Am pe Wishlist vreo 5  nuante : Mulberry Mauve, Rose Diamond, Ruby Rouge, Cherry Chic si Cappuccino  ( Nu iubiti aceste nume? )



Voi ati folosit produse de la Oriflame? Ce va place cel mai mult si ce recomandati? 

 
Nu uitati sa va abonati * in dreapta blogului *, sa dati like si share  paginii My Makeup Game  si astept comentariile voastre !
Pana data viitoare...



XoXo

 


 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu