Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

luni, 21 decembrie 2015

INGLOT Review + Swatch | Blushes & Eyeshadows

Buna fetelor !

Astazi v-am pregatit o postare lunga dar minunata despre niste farduri si blushuri foarte dragi mie si care nu lipsesc din machiajul meu de zi cu zi. Banuiesc ca deja v-ati dat seama despre ce este vorba... exact !

 

 INGLOT !!!! 

 

 Despre produsele Inglot deja cred ca stiti cat de bune si profesionale sunt! Sunt folosite de make-up artisti profesionisti din intreaga lume si pe buna dreptate ! Sunt absolut grozave, nu le-am gasit vreun defect insa veti vedea parerea mea detaliata despre fiecare produs in parte.

 

Cititi in continuare si rezistati pana la capat fetelor, merita ! ;)





    Eu am 10 farduri si 5 blushuri, toate Freedom System . Acestea pot fi puse in palete magnetice, pe care le puteti gasi si la Inglot. Eu le tin pe ale mele intr-o paleta de la Melkior de 12 farduri si intr-una de 24 de farduri. 

 

In paleta de 12 farduri incap 15 farduri Inglot ( sau 5 farduri si 5 blushuri) iar in paleta de 24 incap 35 farduri Inglot. Avantajul principal este ca le puteti aseza cum doriti, in ce combinatii doriti. Sunt compacte si totusi sunt suficient de mari ca sa va tina mult timp. 

 

Deci, thumbs up for that !!  

 

Si acum, sa trecem la SWATCH-uri...

 

Farduri de obraz INGLOT : 38, 58, 123, 50, 43



Fara bliţ

Cu bliţ

Blush: 38 , 58, 123, 50, 43


 

 Ce imi place la blushurile Inglot:

-sunt foarte pigmentate


-se aplica cu usurinta si se uniformizeaza foarte usor


-ajunge sa luati putin pe pensula pentru a se vedea foarte frumos culoarea (atentie cu cantitatea pentru ca sunt foarte pigmentate si riscati sa puneti mai mult decat trebuie)


-nuantele sunt SUPERBE si multeee asa ca aveti de unde alege. Va las mai jos o poza luata de pe Inglot Romania.

 

-cantitatea este  (6 grame) pentru pretul lor: 36 lei un refill

 

-acestea vin fiecare intr-o carcasa de plastic si o cutie de carton, asa ca le puteti pastra in siguranta si daca nu veti o paleta magnetica 


 
Vedeti din cate nuante de blush am avut de ales? Sunt pentru toate tipurile de ten, preferintele si pentru toate ocaziile


 VERDICT : Imi placc !! Mult ! Sigur imi voi mai lua si alte nuante si vi le recomand si voua din suflet ! Sunt grozave si nu o sa regretati nici macar 2 secunde.  Trust me , i'm a MUA ! <3 



Farduri de pleoape Inglot: 111R, 113R, 119R, 103R, 122R, 407, 160, 331,379, 415  

 

 Fardurile cu  ...R sunt farduri din gama Rainbow si sunt, dupa cum veti vedea si din pozele urmatoare, farduri cu 3 culori in degrade. Sunt foarte versatile insa va invit sa urmariti in continuare swatchuri si o parere mai detaliata. 





 
Swatchurile sunt facute peste baza de ochi de la Melkior pentru fiecare culoare in parte si dedesubt un amestesc din cele 3 culori.

111R

113R

119R


103R

122R

 

Lucruri care imi plac: 

 

- sunt foarte versatile si puteti folosi fie o culoare, fie o combinatie de culori in functie de efectul dorit


-cantitatea este suficienta (2.5 grame)


-pigmentatia... pai vedeti si singure. SUPER pigmentate, se sterg greu si chiar rezista 


-gama de culori din care puteti alege este foarte variata, atat pentru cele Rainbow cat si pentru cele normale 

 

-pretul este rezonabil: 27 lei pentru un refill 







Swatchurile sunt facute tot peste baza Melkior. 


Vedeti cat de pigmentate sunt???

407, 160, 331, 379,415


 407 este un fard cu dulba reflexie . Adorabil !!

 

La aceste farduri difera cantitatea: 2.3g , 2.7g, 3.2g insa orice gramaj ar avea le recomand cu caldura ! Sunt foarte pigmentate, rezistente iar culorile sunt superbe si chiar aveti de unde alege. 

 

Produsele Inglot sunt comparabile cu cele de la MAC in ceea ce priveste calitatea. Eu am si farduri de la MAC si pot spune ca DA ! 80% se apropie de rezistenta lor, insa sunt de 3 ori mai ieftine !  



Preferatele mele sunt : 407, 160, 415, 122R, 113R. 

 

Care sunt preferatele voastre? Ce alte produse Inglot ati folosit si recomandati? 

 

Astept comentariile voastre sa-mi spuneti ce va/nu va place de la Inglot si ce parere aveti despre aceasta postare. 

 

Nu uitati sa va abonati, sa dati like si share. 

 

Thanks ! 

 xoxo

Alexa

 

 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu